Når hadde dere sex etter fødselen?

Vår er 2 måneder nå, og ikke prøvd enda, ikke fordi jeg ikke vil eller føler meg klar, følte meg mentalt klar etter en uke,men kroppen var ikke klar, nå har jeg sagt til mannen flere ganger at jeg er det,men han er så sliten for tiden at han har ikke virket for giret:p og de få gangen han har hintet på, så har jeg rett og slett ikke orket pga lite søvn:/ må også få kjøpt glidemiddel da jeg er litt sår og har litt ubehag enda. Så får vell mase på ham;) to trøtte småbarnsforeldre.
 
Vi prøvde nå rundt 6 uker, gikk forsåvidt greit selv om det fortsatt er litt sårt, og er heller ikke stor fan av gummi. Satser på at det blir som før med litt mer tolmodighet. :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Hadde sex når snuppa vAr 3 uker. Ikke vondt,bare bruke lang tid på forplay:) hadde rift 2 så ble sydd ganske mye mn var ikke vondt altså:)
 
Her prøvde me etter eg hadde vært på etterkontroll etter 6 veker. :) Ikkje akkurat behagelig, men enig i at det var godt å få første gonga overstått... :)
 
4 uker etter fødselen, gikk veldig bra ;)



Sent from my iPhone using BV Forum
 
I natt ble det:) syntes det var ubehagelig og stramt/vondt først men gikk nesten over. Godt å ha det unnagjort, var ikke så ille som jeg trodde..
 
I natt her også, 6.5 uker siden lille snupp kom :) Forspillet var best, men gikk da greit resten også...;) Men satser på at det blir enda bedre med tiden!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
7, 5 uke etter fødselen. Hadde egentlig ikke ork og lysten var ikke på topp. Men nå er det hvertfall slutt på maset for en stund:p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
7, 5 uke etter fødselen. Hadde egentlig ikke ork og lysten var ikke på topp. Men nå er det hvertfall slutt på maset for en stund:p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Mannfolk, maset! Huff synes det er dårlig gjort:/ min har ikke sagt noe, jeg som sa at det er lov å prøve seg en dag nå om du vil;) Hehe,men ble til at vi begge hadde lyst og ORK en kveld:)
 
Mannfolk, maset! Huff synes det er dårlig gjort:/ min har ikke sagt noe, jeg som sa at det er lov å prøve seg en dag nå om du vil;) Hehe,men ble til at vi begge hadde lyst og ORK en kveld:)
Enig, og han hinter fortsatt. . Men er ikke akkurat fristende når energien ikke er der:p men og skjønne at litt avlastning kanskje hjelper, det er vanskelig:p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Enig, og han hinter fortsatt. . Men er ikke akkurat fristende når energien ikke er der:p men og skjønne at litt avlastning kanskje hjelper, det er vanskelig:p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Mannfolk skjønner ikke at det starter tidlig på dagen. Det mere de bidrar det bedre sjangs for at mammaen ikke er utslitt og pappa uthvilt og klar:p
 
Prøvde i går, Adrian er 9uker i morra :) sambo brakk jo beinet sitt dagen før fødselen og har fortsatt gips, så det har ikke vært så aktuelt, men det gikk bra :) hehe
 
Var dagen etter 6 ukers kontrollen min trur jeg, da var han nesten 7 uker. Det var veldig godt, så trur fødselen har gjort sex mye bedre for meg! Så nå er lysten der ofte, men har en som ikke sovner andre plasser så ikke bare bare å få lurt seg unna til litt voksenkos :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp