Når hadde dere samleie å ble gravid?

Hsprøver

Flørter med forumet
Hei, lurer litt på dette her med når/hvor ofte dere hadde samleie den pp det klaffet. Har ikke testet etter el denne pp men el var/er nok en gang mellom 5-8 januar. Hadde samleie 3,6,7 januar å lurer litt på hvordan sjangsene mine er selv om jeg ikke har fått bekreftet at el har vært

Da jeg ble gravid hadde vi sex to ganger samme døgnet som EL, pluss 2, 4 og 5 dager før

Har egentlig ikke visst sikkert når el var, men antageligvis 2 dager før på 2 svangerskap, både før under og etter el på 1. Nå med siste var det minst 5 dager før, men rundt 7 vi går ut fra ultralydene. Vi prøvde ikke, men hadde et ørlite uhell som jeg virkelig ikke trodde kom til å bli noe av med, el såpass langt unna (vi er ikke ungdommer akkurat, og jeg har tidligere ikke blitt gravid så innmari lett).

Har egentlig ikke visst sikkert når el var, men antageligvis 2 dager før på 2 svangerskap, både før under og etter el på 1. Nå med siste var det minst 5 dager før, men rundt 7 vi går ut fra ultralydene. Vi prøvde ikke, men hadde et ørlite uhell som jeg virkelig ikke trodde kom til å bli noe av med, el såpass langt unna (vi er ikke ungdommer akkurat, og jeg har tidligere ikke blitt gravid så innmari lett).
Tusen takk for svar❤️

Hei, lurer litt på dette her med når/hvor ofte dere hadde samleie den pp det klaffet. Har ikke testet etter el denne pp men el var/er nok en gang mellom 5-8 januar. Hadde samleie 3,6,7 januar å lurer litt på hvordan sjangsene mine er selv om jeg ikke har fått bekreftet at el har vært
Med nr. 1 og nr. 2 hadde vi samleie alle fertile dagene i syklus ☺️

Hadde sex 3 dager før eggløsning og ble gravid :love7 :Heartpink

Med nr 1 hadde vi sex 1 gang 5 dager før EL
Med nr 2 hadde vi sex 2 ganger, dagen EL test var positiv og dagen etter EL
Med nr 3 hadde vi sex 1 gang, dagen EL testen var positiv

Så vi ble veldig overrasket over spesielt nr 1 som ikke var like planlagt som de andre :hilarious:

De tre gangene jeg har blitt gravid siste 1,5 årene så var det et par dager før, dagen før og samme dag som EL, og gjerne dagen etter. Vi har satset på det samme denne gangen og ☺️

Back
Topp