Takk! Håper denne babyen er hardfør, for kroppen min har vært syk med oppkast og høy feber i 3 uker nåHåper feberen ryker og reiser kjapt så du er frisk og rask til legetime
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk! Håper denne babyen er hardfør, for kroppen min har vært syk med oppkast og høy feber i 3 uker nåHåper feberen ryker og reiser kjapt så du er frisk og rask til legetime
Er nok en superbaby inni der Men, ikke bare bare for mor daTakk! Håper denne babyen er hardfør, for kroppen min har vært syk med opplast og høy feber i 3 uker nå
Her i kommunen er det i uke 12.Når er det man må ha legetime for å ta blodprøver?
Koselig med ultralyd i romjulen Skal på ultralyd selv 2. juledag, veldig stasVar til legen når jeg var 6+1, ble så han kombinerte det når jeg først var innom. Jormortime når jeg er 11+0 også ultralyd når jeg er 13+0. Så da blir det ultralyd i mellomjula her
Ja det er det Spørs om flere får vite om det etter jormortimenKoselig med ultralyd i romjulen Skal på ultralyd selv 2. juledag, veldig stas
Jeg er så glad for at det ikke bare er meg som tenker sånn!Siden jeg mistet uke 6/7 Sist, tørr jeg ikke ring jm før ihvertfall uke 8..
Litt samme her. Står på "vikarlista" og det virker som de ikke vil ha inn noen der med mindre man er døden nærProblemet hos meg er at jeg har aldri sett legen. Hver gang jeg bestiller timen blir det avbestilt halv time før avtalt tid på grunn av sykdom. Jeg var helt forbana og har krevet å snakke med en legen fordi jeg er risikopasient! Heldigvis tok de meg i mot i uke 8. og fikk da time i sykehuset i uke 12 (ultralyd?) . Hvis jeg hadde ikke krevet dette tror jeg at jeg har ikke kommet til legen/ultralyd dette året.
Er i uke 8 nå og skal til første time hos jordmor på ondag 29.11 men håper jeg får time til tidlig ultralyd før jul, det er sikkert litt urealistisk. Men er borte hele jula. Vet dere om tidlig ultralyd utføres på magen eller innvendig?
Jeg bestilte tidlig med engang jeg fikk bekreftet at jeg var gravid (tok blodprøve hos lege i tillegg til graviditetstest). Men er jo greit at man gjør det tidlig slik at man kan "bestille" fødeplass. Jeg skulle sette dato for tidlig ultralyd men kunne ikke det sa jeg ikke har fått fødeplass enda...Jeg vet at man burde ta kontakt med legen med en gang man får positiv test..
Men sist jeg gjorde det så mistet vi før jeg i det hele tatt kom meg på første time.. er det ok å vente?
Jeg får jo litt oppfølging fra venninna mi som er gynekolog, men bør jeg likevel kontakte lege/jordmor allerede nå?
Jeg skal ta ny blodprøve i morgen og får jo da litt mer svar på om ting ser ok ut.. så vurderer å vente til etter det.
Vel, vi har bare ett sykehus her, så er liksom ikke så mye å søke om.. det med ultralyd kan jeg skjønne at er en god grunn til å bestille time tidligJeg bestilte tidlig med engang jeg fikk bekreftet at jeg var gravid (tok blodprøve hos lege i tillegg til graviditetstest). Men er jo greit at man gjør det tidlig slik at man kan "bestille" fødeplass. Jeg skulle sette dato for tidlig ultralyd men kunne ikke det sa jeg ikke har fått fødeplass enda...