Når gubben snorker...

Gravid med Gravøren!

Elsker forumet
Holder på å bli sprøøøøøø
Av en eller annen grunn, har han begynt å snorke, hver eneste natt, og jeg våkner såklart av det, og blir ligge de våken, eller sover bruddvis pga dette. Veldig plagsomt!

Han sliter itilegg med søvn, så jeg har vanskelig for å dunke borti han, når han først sover..

Tips anyone? Vi har desverre ikke flere soverom... He he...

Få han til å ligge på siden? Evt slike hjelpemidler som de selger på helsekost og apotek?

Sov i ro i ørene dine? Jeg har få tips å komme med for jeg hadde lagt meg på sofaen om ikke sov i ro hadde hjulpet. Jeg takler nemlig ikke snorking...

Min snorker også! Hver kveld ber jeg han legge seg på siden og heve haken:p sykt irriterende!!!!!!

Jeg sparker borti han når han snorker :p ikke fullt så tålmodig på natterstid som dere :p men det er ikke så veldig stort problem da.. Men hadde nok prøvd diverse fra apoteket om det hadde blitt et problem :)

Her er kneet hyppig brukt når han snorker....

Min fikk ergonomisk tempurpute og får albuer i siden og beskjed om å legge seg på magen. Da blir det stilt :) I allefall i noen timer..

Thihihi er en del hissige damer her skjønner jeg, jeg dytter borti han jeg også, iallefall når han ikke harde søvnløse periodene sine.

Sukk... Ja ja.. Får vel bare holde ut:-/

Hehe... Her er det jeg som snorker... Jeg er operert for det også.. Det er lite å gjøre med det. Men å ikke ligge på rygg og evnt gå ned i vekt kan være effektivt. Nesespray kan også funke hvis det henger sammen med vinter og forkjølelse. Ellers så sover man ikke så tungt lengre som gravid, kan hende han har gjort det lenge , men at du ikke har hørt det:):)

Back
Topp