Når gjør dere klar senga?

Å, skal den det?? Helt nye madrasser også?

Flott, da har jeg et godt argument for å få sette den inn ganske snart da! :D

Ja skal visst det! Er eit eller anna med å lufte ut giftstoff trur eg! Hihih, ikkje sant? Satte opp seng og redde opp senga med madrassa oppi med good samvittighet i januar ein gang! :D

Nå er plasten av madrassen og dyna pakket ut etter å ha lest her. Så takk for tips :-) har lyst til å re senga selv og, men ønsker ikke at det skal stå og "støve ned".. så prøver å drøye det så lenge jeg klarer. Men kløøør i fingrene. Alt er vasket og klart til bruk :-)

Her gjorde jeg både vuggen og sengen klar I helgen som var. Ryddet inn og brettet klærne hennes I skapet også.merker jeg har fått modusen over meg har ikke termin før I slutten av mars men har veldig på følelsen at hun kommer litt før da storesøster gjorde det noen uker, og min mor fødte både meg og søsteren min lenge Før. Det slekter jeg visst på

Har fått låne bedsidecrib av ei venninne. Hun kom med den i helga, så da satt jeg den på soverommet vårt. Men kommer sikkert ikke til å re opp og sette den på plass før det nærmer seg termin, ev. når vi kommer hjem fra sykehuset dersom han kommer før tiden :)

Back
Topp