Når gjør dere klar senga?

2725020070603

Glad i forumet
5 uker igjen til termin, og har så lyst å sette senga inn på soverommet, pynte med himmelseng, sengekant og uro!! Mannen synes det er altfor tidlig :p

Når skal dere gjøre klar senga på deres soverom??

Tja.. Det har jeg ikke tenkt så mye på [emoji14] Blir kanskje når vi kommer hjem fra sykehuset? Eller et par uker før termin.. Jeg veit ikke jeg

Satt inn på senga i går kveld faktisk :-) Ting begynner å bli tungt så synes det er greit å få store ting på plass :) ImageUploadedByBV Forum1454942668.498506.jpg

Senga og alt anna har stått klar i fleire veker no, og veldig glad for det med tanke på formen. Er og viktig at madrassa får lufte seg i to veker (?) før babyen skal bruke den, så eg tenkte det var greit det var klart :)

Jeg rer opp senga når vi kommer hjem fra sykehuset, eller så gjør mannen d når jeg er på barsel :)
Men madrassen og alt er vasket så d er klart, men ligger i skapet

Her har den vært klar i mange måneder, men har nettopp vasket alt på nytt. Så nå mangler bare lillegutt :-)

Fikset det faktisk i helgen :) Syns egentlig at det er litt tidlig, men fikk liksom ånden over meg!

Senga og alt anna har stått klar i fleire veker no, og veldig glad for det med tanke på formen. Er og viktig at madrassa får lufte seg i to veker (?) før babyen skal bruke den, så eg tenkte det var greit det var klart :)

Å, skal den det?? Helt nye madrasser også?

Flott, da har jeg et godt argument for å få sette den inn ganske snart da! :D

Vi har satt opp senga og satt alt av madrasser til lufting. Så spurte mamma om hun kunne få lov til å re opp senga og sånn mens vi var på sykehuset, siden hun hadde gjort det til storesøster også. Og det er helt greit for min del :D

Å, skal den det?? Helt nye madrasser også?

Flott, da har jeg et godt argument for å få sette den inn ganske snart da! :D

Ja, det skal visst det. Aldri hørt om det før jeg, så jeg hadde tenkt madrassen kunne ligge i plastikken sin til vi var på sykehuset.

Her er den satt opp. Tok den opp da det var 3 uker til termin :-)

Barnerommet var ferdig før helgen, deilig å få det vekk fra lista over ting som må gjøres før han kommer

Monterte seng og stellebord i forrige uke, men venter med å legge på laken osv til vi er hjemme fra sykehuset. Foreløpig er det dukka til storesøster som sover der :)

Senga står på soverommet vårt, det har den gjort i noen uker nå :P Men legger ikke på sengetøy før vi kommer hjem fra barsel, det samler jo bare støv. Ville ikke lagt babyen i det akkurat.

Har ikke tålmodighet til å vente, senga har vært klar i vel 2 uker kanskje..termin 2 mars.

Back
Topp