Når gir dere julestrømpen?

e vokst opp me å få den 1 juledag men mine får den etter frokost på julaften :)

Vi henger julestrømpene over peisen på kvelden lille julaften.

Når de står opp på julaften er strømpene fylt med julegodter, og under juletreet ligger en liten gave til hver av ungene :) Dette får de da med engang de står opp :)

Lucas09 skrev:
Den finner vi under hodeputa om morgenen på julaften :)

Samme her, bare at det er ikke julestrømpe, det er nissepakke =)

Jenta mi får ikke før på nyttårsaften hun. VI skal ha vår jul på nyttårsaften siden hun er med sin far på juleaften. Men hadde det ikke vært for det så hadde hun fått den på juleaften morgen

Når vi står opp om morgene, tenker jeg. Men muligens at vi venter en liten halvtime så vi får puttet noe litt ordentlig i magen først. 

Den finner de på dørhåndtaket på utsiden av dørene sine når de står opp på julaften.
Den tradisjonen hadde vi når vi var små, og den vil jeg videreføre til mine barn.

Labambie skrev:
Julaften, med en gang vi våkner. Det er liksom det som er tradisjonen, at man skal sitte å kose seg med den utover hele julaften. 

Jeg har vokst opp med å få den 1 juledag. Aldri fått på julaften før...
Men jeg synes det virker koselig å kunne ha den til julefilmer og slikt om morgenen så i år når mini min skal få sin første julesokk, så skal hun få den om morgenen på julaften :)

jeg er vant til 1.juledag, men kommer til å endre på dette til de små. så her skal 2-åringen få julestrømpen på juleaften morgen, med lekebiler, lekedyr og en liten rosineske :)

M er litt for liten enda, men strømpa til meg og søsteren min henger fortsatt på veggen, full av godteri, når vi kommer til mamma på julaften på morgen : D (er der fra morgen til kveld)

På julaften morgen,sa henger den på senga:) Denne dagen er det godis til frokost og masse kos:)

Julaften morgen :) fylles på kvelden før, så den er klar på morgenen tenker jeg :)

Back
Topp