Når gir dere julestrømpen?

Julaften, med en gang vi våkner. Det er liksom det som er tradisjonen, at man skal sitte å kose seg med den utover hele julaften. 

på julaften etter frokosten.

her er gullet bare 13 mnd og får ikke julestrømpe, men skal begynne å få det neste år tror jeg:) Og tradisjonen jeg er vant med og som jeg kommer til å videreføre er at den henger på dørhåndtaket på utsiden av soveromsdøren når man står opp på julaften:)

Om morgenen på julaften. 

Labambie skrev:
Julaften, med en gang vi våkner. Det er liksom det som er tradisjonen, at man skal sitte å kose seg med den utover hele julaften. 

Vår tradisjon er at den får man julafen morgen, når man  står opp sammen med "nissegaven"..

Labambie skrev:

samme her....

Tenkte å gi den julaften.. men tror vi finner den frem når hun har spist frokost ellers blir det dårlig med mat..

Labambie skrev:

Den finner vi under hodeputa om morgenen på julaften :)

Julaften etter frokost :)

Den ligger klar på senga deres når de våkner om morgenen på julaften, så spiser de det som er oppi når de vil:)

Her blir det på julaften. Henger den sikkert opp før vi legger oss, slik at han kan se oppi den etter frokosten.

Labambie skrev:

Om morgenen på julaften:)

Den henger vi på døra natt til julaften :) så blir det morgen kos med godis og frukt til tegnefilmer på julemorgenen:)

Labambie skrev:

Signerer..da ligger den klar på peisen her:-)

De ligger under juletreet når de våkner på julaften =)

Back
Topp