Når gir bekymringene seg?

Aldri tror jeg. Hehe
jeg var på UL uke 5+4 såg ikke bankende hjerte da det var fortidlig. Men ellers såg alt bra ut.
jeg skal på UL igjenn når jeg er 9+0 og det er en evighet til da jeg bare er 6+1 nå. Haha har veldig lyst og bestille i neste uke men får prøve og klare og vente. Går hele tiden med en tanke om alt er bra.

Jeg var på UL 6+6 og så ingenting. Fikk ny UL 7+2 og da så vi hjertebank. Mye som kan skje på kort tid! Håper tiden går fort for deg :)
 
Det er reine bekymringen å gå gravid, det er jo risikosport på høgt nivå! Lager nytt liv, vi bygger ett menneske, kroppen vår har fått eit hjerta til å slå! Det er adrenalin bare å tenke på og når barnet kommer ut av sin relativt trygge hule, blir ikkje akkurat bekymringene mindre e da løye ein får grå hår
 
Hos meg ga det seg ikke før jenta ble født og selv da var jeg bekymra etter fødsel også
 
Vet akkurat hvordan du har det. Har mistet to ganger før jeg fikk mitt første barn. Da var jeg nervøs fra begynnelsen og gjennom hele svangerskapet. I starten handlet det om redsel for blod, og for hver minste smerte i underlivet. I uke 10-11 hørte jeg hjerteslagene med angelsound, og hadde tidlig UL i uke 12, og først da gikk disse tankene over. Sender deg en god klem, for det er tungt å gå og være bekymret hele tiden <3 I dette svangerskapet er jeg ennå litt redd, selv om jeg har sett bankende hjerte, men prøver for det meste å tenke positive tanker, og holde meg travel slik at ukene går, og dagene blir lettere og kan nytes. Masse lykke til, det kommer nok til å gå bra :) så håper jeg du snart får en ny UL. Det er bestandig en lettelse å se den lille :)
 
Back
Topp