Når gardinene er trukket for

Nei. Eneste e sjekker er om det er lys på inne, ifall en eller annen gærning overfaller meg når e e ute å går tur ;)

Nei, stopper ikke. Men jeg liker å gå å titte på hus og spesielt når det nærmer seg jul og folk har koselig lys og stjerner i vinduene.

Jeg titter gjerne inn hos folk jeg:p
Kan hende vi har blitt sett noen ganger vi også.
Håper dem fikk bra valuta:D
Kanskje har vi noen faste tittere? :P Ok... Det hadde vært litt creepy når jeg tenker meg om! Hahaha!

Jeg synes det er så spennende å titte inn, og se hvordan naboene har det :p Det er veldig frekt, men jeg kan ikke dy meg...

Naboer? Hva er det? :O

Jeg kaster nok et blikk på huset, men står ikke og stirrer liksom :-P

Jeg hadde ikke likt om noen sto og kikket inn til oss heller :-P

Heldigvis bor vi litt høyt oppe sånn at de på fortauet nedenfor ikke ser direkte inn i stua. De ser isåfall bare taket eller oss om vi skulle finne på å stå i vinduet. Men der står vi ikke så mye ;-)

Jeg kaster nok et blikk på huset, men står ikke og stirrer liksom :-P

Jeg hadde ikke likt om noen sto og kikket inn til oss heller :-P

Heldigvis bor vi litt høyt oppe sånn at de på fortauet nedenfor ikke ser direkte inn i stua. De ser isåfall bare taket eller oss om vi skulle finne på å stå i vinduet. Men der står vi ikke så mye ;-)
Samme som her ca det da, men verre i kjøkken vinduet for på andre siden av gata har vi naboer med stuene sine i nær høyde med kjøkkenet, flere ganger jeg har bedt mannen skru av lyset der :-P
Slik som når en mann ble ført bort med politi (for nysgjerrig) og ville ikke at alle skulle se hvor nysgjerrige vi var :-P

Jeg ser aldri inn til folk uavhengig om gardinene er for eller ikke. Å stoppe opp for å se inn til naboen er bare frekt og freaky spør du meg meg.

Får ikke med meg noe av det naboene foretar seg. Kun at den aller nærmeste røyker og aldri går i noe annet enn joggebukse. Ellers aner jeg ingenting om resten :)

Back
Topp