Når gardinene er trukket for

Sylvanas

Forumet er livet
Himmelbarn
Sommerfuglene 2017
Hva tenker du når naboens gardiner er trukket for? Går du bare videre, eller er du nysgjerrig?

Om du går tur i nabolaget og ser at tv'n er på, tar du en ekstra titt da?

Går videre, og nei, tar ikke en ekstra titt. Jeg er ekstremt lite nysgjerrig av meg. Mannen min er derimot stikk motsatt, og er typen som kjenner til de fleste navn i byen, ha ha! Tror det kan komme av at jeg er oppvokst i storby, mens han er fra et tettsted hvor alle kjenner alle. Nå bor vi i en liten by, og jeg sliter litt med at alle skal snakke om alle. Jeg henger absolutt ikke med :dead:

Tar i alle fall ikke en ekstra titt nei :p

Vel siden minste legger seg kl 17.30 så er jeg stort sett ute når alle andre er på jobb :P kan kikke litt rundt meg men kikker ikke inn med vilje da :)

Tja spørs litt, er som regel i min egen lille verden og tenker ikke over det men når jeg er hjemme derimot tenker jeg alltid på hva som kan ses utenfra :-P

Bor i byen med alt for mange folk rundt omkring og tenker at de som drar for gardinene setter like mye pris på et privatliv som det jeg gjør.

Går videre. Men har en nabo som gjerne står og lusker på alt. Ekstremt slitsomt. Men spiller han noen puss innimellom.

Bryr meg ikke om hva som skjer hos naboene. Kan ta en titt for å få inspirasjon til interiør og dekor da.

Tar ikke en ekstra titt.. Her har de fleste gardinene trukket for, da man lett kan se rett inn..

Nysgjerrig er jeg forsåvidt ikke... Går ikke å kikker inn til folk akkurat! Men stusser litt over at enkelte ALLTID har gardinene igjen.. Ser så mørkt og trist ut ;)

Hadde jeg ikke tenkt over engang :p skjønte ikke engang spørsmålet. Hehe.. Så er vel ikke så nysgjerrig av meg :p

Jeg kommer sikkert til å bli en sånn gammel skravlekjerring som får med seg alt! Alle naboer her har jeg laget egne livshistorier til, og de er sannhet i mine øyne. Legger også merke til dersom naboen har flytta bobilen/syklene er vekke/ikke vært hjemme hele helga. Haha. Kan ikke noe for det, prøver å la være, men er vel det man kaller observant. :rolleyes: men går ikke å stirrer inn vinduene riktig enda. Går jeg forbi og tven står på, så kan det være jeg ser hva de ser på. Men da fordi det er et blikkfang, ikke fordi jeg vil snoke. :p

Back
Topp