Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Går videre, og nei, tar ikke en ekstra titt. Jeg er ekstremt lite nysgjerrig av meg. Mannen min er derimot stikk motsatt, og er typen som kjenner til de fleste navn i byen, ha ha! Tror det kan komme av at jeg er oppvokst i storby, mens han er fra et tettsted hvor alle kjenner alle. Nå bor vi i en liten by, og jeg sliter litt med at alle skal snakke om alle. Jeg henger absolutt ikke med
Tja spørs litt, er som regel i min egen lille verden og tenker ikke over det men når jeg er hjemme derimot tenker jeg alltid på hva som kan ses utenfra
Nysgjerrig er jeg forsåvidt ikke... Går ikke å kikker inn til folk akkurat! Men stusser litt over at enkelte ALLTID har gardinene igjen.. Ser så mørkt og trist ut
Jeg kommer sikkert til å bli en sånn gammel skravlekjerring som får med seg alt! Alle naboer her har jeg laget egne livshistorier til, og de er sannhet i mine øyne. Legger også merke til dersom naboen har flytta bobilen/syklene er vekke/ikke vært hjemme hele helga. Haha. Kan ikke noe for det, prøver å la være, men er vel det man kaller observant. men går ikke å stirrer inn vinduene riktig enda. Går jeg forbi og tven står på, så kan det være jeg ser hva de ser på. Men da fordi det er et blikkfang, ikke fordi jeg vil snoke.