Når går brystsprengen over? Betennelse?

FintFerdig

Betatt av forumet
melka kom for fullt på dag 3 her med gigantiske pupper som er hovne og knallharde. Jeg husker ikke fra sist hvor lenge det varer..
Nå er vi på dag 8 og puppene er fortsatt «sprengt», harde, hovne og lik som på dag 3...

Jeg er så redd for at det skal «skli over» i en brystbetennelse som jeg ikke vil merke før det er for seint.

Jeg heller gjorde ingenting med det, bare vær obs på om du kjenner kuler, da kan det være tidlig tegn på brystbettennelse og da er det lurt å pumpe/amme ut kulene. Jeg opplevde det noen ganger etter brystsprengen ga seg men det bedret seg heldigvis raskt når jeg pumpet/ammet med en gang jeg kjente at det atartet å danne seg kuler.

Jeg heller gjorde ingenting med det, bare vær obs på om du kjenner kuler, da kan det være tidlig tegn på brystbettennelse og da er det lurt å pumpe/amme ut kulene. Jeg opplevde det noen ganger etter brystsprengen ga seg men det bedret seg heldigvis raskt når jeg pumpet/ammet med en gang jeg kjente at det atartet å danne seg kuler.
Hva str er de kulene?
Jeg har store kuler i begge mine, hadde melk fra fødsel av og fulle bryster dag 3. Har store klumper k men vet ikke om det er melkemaskineriet eller klumper man advares mot?

Hva str er de kulene?
Jeg har store kuler i begge mine, hadde melk fra fødsel av og fulle bryster dag 3. Har store klumper k men vet ikke om det er melkemaskineriet eller klumper man advares mot?

Jeg har hatt klumper i puppene og aldri gjort noe med de Og aldri hatt betennelse men ammet hyppig og godt;)

Back
Topp