Når går brystsprengen over? Betennelse?

FintFerdig

Betatt av forumet
melka kom for fullt på dag 3 her med gigantiske pupper som er hovne og knallharde. Jeg husker ikke fra sist hvor lenge det varer..
Nå er vi på dag 8 og puppene er fortsatt «sprengt», harde, hovne og lik som på dag 3...

Jeg er så redd for at det skal «skli over» i en brystbetennelse som jeg ikke vil merke før det er for seint.
 
Hørt om de som får hjelp av å håndpumpe i dusjen...
 
Jeg heller gjorde ingenting med det, bare vær obs på om du kjenner kuler, da kan det være tidlig tegn på brystbettennelse og da er det lurt å pumpe/amme ut kulene. Jeg opplevde det noen ganger etter brystsprengen ga seg men det bedret seg heldigvis raskt når jeg pumpet/ammet med en gang jeg kjente at det atartet å danne seg kuler.
 
Jeg heller gjorde ingenting med det, bare vær obs på om du kjenner kuler, da kan det være tidlig tegn på brystbettennelse og da er det lurt å pumpe/amme ut kulene. Jeg opplevde det noen ganger etter brystsprengen ga seg men det bedret seg heldigvis raskt når jeg pumpet/ammet med en gang jeg kjente at det atartet å danne seg kuler.
Hva str er de kulene?
Jeg har store kuler i begge mine, hadde melk fra fødsel av og fulle bryster dag 3. Har store klumper k men vet ikke om det er melkemaskineriet eller klumper man advares mot?
 
Hva str er de kulene?
Jeg har store kuler i begge mine, hadde melk fra fødsel av og fulle bryster dag 3. Har store klumper k men vet ikke om det er melkemaskineriet eller klumper man advares mot?

Jeg har hatt klumper i puppene og aldri gjort noe med de Og aldri hatt betennelse men ammet hyppig og godt;)
 
Back
Topp