Når forteller vi?

Så utrolig grusomt ❤️ Selv spontanabort var forferdelig, så jeg kan ikke tenke meg hva du har måttet gå gjennom.. ❤️ Jeg kjenner noen som har gått gjennom det samme eller lignende, om du ønsker noen å prate med? Si ifra om jeg skal koble deg til dem. Jeg vet hun ene har pleid å snakke med andre som har opplevd noe av det samme ❤️ Hvordan føler du deg i graviditeten så langt? Stor klem
Spontanabort må også være helt forferdelig..
Tusen takk❤️ Skal tenke litt på det! Takk!
Jeg føler meg grei egt, er ganske kvalm og redusert, men syns egt det bare er godt for å få den stadige bekreftelsen på at man er gravid. Kjenner dog at jeg er veldig mye bekymret og hvert minste stikk/følelse av smerte bekymrer meg.. skal heldigvis på tidlig UL rett over påske, så håper jeg ser et hjerte som slår og foster på riktig sted sånn at det forhåpentligvis kan være litt betryggende. Tusen takk som spør❤️ Hvordan går det med deg?

Spontanabort må også være helt forferdelig..
Tusen takk❤️ Skal tenke litt på det! Takk!
Jeg føler meg grei egt, er ganske kvalm og redusert, men syns egt det bare er godt for å få den stadige bekreftelsen på at man er gravid. Kjenner dog at jeg er veldig mye bekymret og hvert minste stikk/følelse av smerte bekymrer meg.. skal heldigvis på tidlig UL rett over påske, så håper jeg ser et hjerte som slår og foster på riktig sted sånn at det forhåpentligvis kan være litt betryggende. Tusen takk som spør❤️ Hvordan går det med deg?
Ja, si ifra om du kan tenke deg det, så skal jeg høre med dem ❤️ Du fortjener å bli tatt på alvor og lyttet til ❤️ Åh, jeg skjønner at det er mye frykt. Det hadde jeg mye av i svangerskapet etter spontanaborten, og det er ikke noe gøy :/ Det gikk heldigvis bra ❤️.. At du er kvalm er jo et veldig bra tegn! Jeg er også kvalm og veldig redusert ! Gash, man blir sliten, altså! Er mye på mannen når jeg ikke orker stort.. Jeg var på ultralyd på mandag, og det var veldig betryggende å se hjertet slå, i alle fall Håper det blir en god opplevelse for deg også!

Ja, si ifra om du kan tenke deg det, så skal jeg høre med dem ❤️ Du fortjener å bli tatt på alvor og lyttet til ❤️ Åh, jeg skjønner at det er mye frykt. Det hadde jeg mye av i svangerskapet etter spontanaborten, og det er ikke noe gøy :/ Det gikk heldigvis bra ❤️.. At du er kvalm er jo et veldig bra tegn! Jeg er også kvalm og veldig redusert ! Gash, man blir sliten, altså! Er mye på mannen når jeg ikke orker stort.. Jeg var på ultralyd på mandag, og det var veldig betryggende å se hjertet slå, i alle fall Håper det blir en god opplevelse for deg også!
Tusen takk❤️
Forstår det godt. Så godt å høre at det gikk bra! Huff ja, man blir ganske redusert.. men foreløpig klarer jeg å nesten sette pris på det..:’) spørs hvordan det blir etterhvert.. Ja.. de må ta i et ekstra tak nå. Så godt å høre❤️ Hvor langt har du kommet?

Tusen takk❤️
Forstår det godt. Så godt å høre at det gikk bra! Huff ja, man blir ganske redusert.. men foreløpig klarer jeg å nesten sette pris på det..:’) spørs hvordan det blir etterhvert.. Ja.. de må ta i et ekstra tak nå. Så godt å høre❤️ Hvor langt har du kommet?
Det er bra du setter pris på det, på den måten, selv om det er tøft å være redusert. Jeg er ca 7 uker på vei, hva med deg? ❤️

Dette formuet likte jeg. Her har vi bestemt oss for og fortelle det til nærmeste familien i påsken og uken etter. Så tenker jeg at det andre kan komme naturlig alt etter som det er behov. Vi fikk vite det i går at jeg et gravid å jeg er så dårlig på å holde slike gode hemmeligheten at det bare er best og fortelle det med en gang. Vi har vært relativt åpne på at vi prøver og bli gravid da vi har prøvd siden 2023. Trengte støtte i ventingen å jeg ønsker og dele den gode nyheten vår med andre.

Dette formuet likte jeg. Her har vi bestemt oss for og fortelle det til nærmeste familien i påsken og uken etter. Så tenker jeg at det andre kan komme naturlig alt etter som det er behov. Vi fikk vite det i går at jeg et gravid å jeg er så dårlig på å holde slike gode hemmeligheten at det bare er best og fortelle det med en gang. Vi har vært relativt åpne på at vi prøver og bli gravid da vi har prøvd siden 2023. Trengte støtte i ventingen å jeg ønsker og dele den gode nyheten vår med andre.
Gratulerer så mye! Det er store nyheter Skjønner dere vil dele allerede

Mine er 8, 6 og 2. Blir etter TOUL og nipt at vi sier det til dem tenker eg :)
Takk for at du deler. Skal prøve å holde meg så lenge som mulig, men er ganske sikker på at kroppen min vil endre seg en del innen uke 12. Er ganske lita og nett til vanlig, og blir ganske mye større som gravid, nokså tidlig :wtf:

Jeg har fortalt min mor og søster, men det er fordi jeg trenger noen å lufte meg på. Er mange bekymringer og redsel pga jeg mistet I uke 11 i fjord.
Men går alt bra så ønsker vi å holde oss til etter toul, men spørs om vi klarer det da vi flere ganger har holdt på å røpe oss allerede :laughing002 :Heartred

Dere som har barn fra før, hvilken alder har de og hvor tidlig forteller dere til dem? :)
Våre er (straks) 9 og 7,5. Vi venter med å si noe til vi vet om ting er i orden, så etter toul kanskje? For når de vet det, så mistenker jeg at alle får vite det :hilarious:

Frøkna blir 10 i år, vil nok prøve å skjule det til etter nipt og TOU for henne og de aller fleste andre trenger ikke vite det før etter sommerferien egentlig.
Et par nære venninner har fått vite, hun ene er gravid i uke 15 og hun andre fødte i dag og de begynte prøvingen etter oss :Heartred

Våre er (straks) 9 og 7,5. Vi venter med å si noe til vi vet om ting er i orden, så etter toul kanskje? For når de vet det, så mistenker jeg at alle får vite det :hilarious:
Det er noe med det. Mine er 7 og etter hvert 9 og de er ikke så gode på hemmeligheter :joyful:

Våre er 14, 4 og 2,5 år, så vi venter til etter tidlig ultralyd. Tenker 14-åringen får vite først, og la reaksjonen komme før vi forteller de små siden fjortisen kanskje ikke blir så glad :p Vil at ungene skal få vite først, så kan de være med å fortelle besteforeldre <3

Back
Topp