Når forteller du nyheten?

Min nærmeste venn, fikk vite det et par-tre dager etter positiv test. Men hun visste også om at vi gikk gjennom en ivf-prosess, så da ble det mer naturlig å fortelle det enn å holde det skjult. Sist avslørte jeg det for to andre venner og sjef i uke 13 og for familie og venner et par uker senere. Om det går fint denne gangen så blir sjefen informert i uke 8 og resten av verden uke 12. Regner med at magen kommer tidligere denne gangen og at det blir verre å skjule det på slutten av sommeren.

Veldig usikker denne gangen egentlig. Har fortalt nærmeste venninne. Tenker å vente med besteforeldre til etter tul i uke 7/8. Sjefen og kollegaer blir etter sommerferien. Da er jeg over uke 12 også Helt supert med denne ferien i mellom kjenner jeg. Bare håper formen holder seg grei. Er plutselig SÅ trøtt og mindre lyst på kaffe.... og det kan bli vanskelig å skjule

Er fortsatt i mammaperm siden forrige så har bare fortalt til nermeste familie og to venninner. Kommer til å vente til slutten av august/September med å fortelle resten. Må nok bite i det sure eplet og fortelle sjefen det så fort jeg kan.

Jeg vet ikke helt. Jeg har så lyst til å fortelle alle de nærmeste det allerede nå! Vi bor jo hos foreldrene mine midlertidig, så jeg er redd for at de skal oppdage det, før vi får fortalt det. Og når de ikke er informert, så kan vi jo ikke snakke om det oss to imellom heller (annet enn når vi legger oss for natta).

Samboer har lyst til å vente til i midten av juli, så vi får fortalt alle det på likt, ansikt til ansikt...

Fant ut igår at jeg er gravid og fortalte mine foreldre det med engang da det er en trygghet for meg at dem vet det av en eller annen grunn, men alle andre får ikke vite det før i uke 12 :cat:

Back
Topp