Når forteller dere ?

Fuglekassa

Forelsket i forumet
jeg har mest lyst til å fortelle det til våre aller nærmeste forholdsvis snart. Har mistet så mange ganger at det egentlig har vært greit om de hadde visst denne gangen :)

Hva tenker dere ?
 
Har fortalt de aller nærmeste + sjefen på jobb. Nå er jeg så heldig at sjefen er en av mine nærmeste også.

Tenker slik at jeg kan fortelle de jeg også er komfortabel med å fortelle hvis jeg mister..
 
Vi har alltid fortalt det med en gang før. Men denne gangen skal vi holde oss lenger. Våre to nærmeste vennepar vet det, men venter helst minst en mnd før vi forteller søsken og familie. Skal fortelle det til sjefen veldig snart da jeg jobber natt og kommer til å kreve tilpasning.
 
Håper på å holde det hemmelig til jul (dersom me kjem så langt). Då er eg 18 veker på veg. Eg har bakovervendt livmor så krysser fingrane for at det ikkje har begynt å vise før jul. Har sagt det til nokre venninner allereie då:) Me har prøvd i fleire år, og eg er så redd for å seie det høgt for tidlig og skuffe så mange.
 
Redd for ny SA, så om jeg er gravid nå, så vil vi vente til uke 10 ihvertfall ...
Opplevde SA akkurat da vi begynte å fortelle sist (uke 6)
 
Jeg kjenner at jeg har utrolig lyst å fortelle til de nærmeste... Men kjempe redd for Sa.....

Men om man venter til uke 12 så er det jo fortsatt ingen garanti
 
Vi har kun sakt det til søsteren til samboer, da jeg har ei jeg kan snakke med ang graviditet og slik. Sjefen min fikk vite det i dag pga tilrettelegging. Vi hadde egentlig ikke tenkt å si noe til andre familiemedlemmer før uke 12 men har funnet ut at hvis alt ser ok ut på tul (6+6) så sier vi det til kommende besteforeldre og resten av søsknene hans. De har kanskje bedre forståelse og støtte hvis det skulle ende i MA/SA.
 
Vi har bestämt for å holde det litt hemligt en stund till. jag vill gärna på TUL och se ett litet hjerte slå innan vi forteller det. Men fortalte blivende storasyskon det igår. Dem er 2 og 3 år så tror kanske inte dem heeelt föstår vad det innebär! :p Men moro om det er dem som forteller det :D
 
Har bare sagt det til ei venninne så eg har noen å snakke med har så lyst å si det til familien at det kribler i hele kroppen. Men de bor så langt bort at hadde vært koselig å vært der når de fikk vite det
 
Jeg har lyst til å vente med å si noe så lenge det lar seg gjøre! Dette er 3. barnet og er derfor ikke så ivrig etter å dele, men heller kose oss med hemmeligheten selv en stund. :)
 
Vi holder det for oss selv til etter TUL. Har fått time 22.oktober Tør ikke slippe gleden løs riktig enda...
 
Last edited:
Jeg er håpløs :p

3 av mine søsken fikk vite idag :)

Besteveninna mi fikk vite det først da :p


Pappa skal gifte seg om noen uker og da skal jeg overraske han med at det kommer nytt barnebarn :Heartpink
 
Vi forteller etterhvert som vi møter de nærmeste. Vi gjorde det samme sist og angrer ikke på det. Han er i dag 1 1/2 år ❤️
Hvis det skulle gå galt, vil jeg heller ha forståelse av de nærmeste uansett, så ser ikke poenget med å vente. Vi gleder oss jo så! Glede som deles fordobles, sorger som deles halveres ❤️
 
Har fortalt det til min mamma og mine 2 søstre.. Resten får nok vite det ca uke 12. Annonsere på sosiale medier som Instagram kommer vi nok ikke til å gjøre før etter vi har fått vite kjønnet og er langt på vei..
 
Kommer til å vente hvertfall til uke 12 med å fortelle det til noen, med mindre vi kommer i en situasjon hvor vi "må" si det. Nå er det dumt at vi har sagt ja til så mange fester fremover :geek
 
Har tenkt å vente til vi har vert på TUL før vi forteller:) i forhold til storebrødrene synest jeg det er best å vente til vi er mer sikker. Har sånn delevis sagt ja til fest neste helg:nailbiting:
 
Forrige gang fortalte vi i uke 8-9, vil prøve å vente litt lenger denne gangen. Men søsteren min og bestevenninnen min vet det allerede, siden de har visst alt om prøvingen :)
 
Søsken og besteforeldre fra begge sider vet det :smiley-bounce012 Mine 2 venninner, og èn av hans fettere. Resten får vel vite det, når de ser det :confused013 Er bare 5+2. Så vil helst vente litt
 
Vi fortalte det til min mor og far i dag! Herregud det var gøy:happy093
Mamma ble akkurat så glad som forventet!
 
Back
Topp