Når forteller dere?

Lykkeliten_87

Forelsket i forumet
Januarskatter 2015
Desemberskatter 2016
Går inn i min uke 10 imorgen. Ifølge mensterminen går jeg inn i uke 12 imorgen men vi har vært på ultralyd og str tilsier at jeg ikke er så langt. Har fortalt all nær familie det denne uka. Nå lurer jeg på om jeg skal si det til resten. Venner og bekjente. Hva hadde dere gjort? Jeg har vært på to ultralyder og sett hjerte slå og alt så bra ut. Ingen blødninger eller andre ting som tilsier at noe skal gå galt. Trygt å fortelle i uke 10 da tror dere?

Sent from my iPhone using BV Forum

Det må du nesten se å føle på selv :) Sjansene er jo veldig små for at noe skal gå galt nå da :D Så jeg hadde nok fortalt nære venner det. Men ikke bekjente :P Lykke til :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Uke 10 til tirsdag og vi har egentlig ikke holdt det noe hemmelig .. De fleste venner og familie vet det egentlig, men vi kommer ikke å skrive noe på facebook. Men vi tenker som så at går det galt så hadde vi fortalt om det også, så .. Hadde ikke lata som ingenting hadde skjedd. Så vi har vært veldig åpne om det:)

<3 venter en vinterbebi <3

Jeg har en mann som har fortalt det til alle tror jeg. .

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vi har vært åpne til nærmeste familie, og jeg har fortalt det til dem jeg jobber nært med nesten helt fra dag en :-) Fant ut det var like greit, for dersom det går galt, så vet de iallfall hvorfor humøret ikke er på topp...

Det må du føle helt på selv:-)
Her kommer vi ikke til å si noe før uke 12. Har veldig lyst til å vente til oul, men er spent på om vi klarer d:p

❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 17. Januar❤️

Jeg er så usikker... Nære venner får nok vite det om et par uker (uke 9) på utdrikningslag.
Tror det kan bli vanskelig å skjule det for familien (foreldre og søsken) så lenge som til uke 12, men er usikker på om jeg syns det er ok at øvrig familie får vite det før de kommende storebrødrene. Og de vil jeg gjerne drøye en godt stund før jeg forteller det til, så det ikke blir så lenge å vente + at jeg regner med det kan blir "offentlig" ganske fort om de velger å fortelle det videre :p

Så jeg vet ikke hvordan vi gjør det denne gangen. litt rådvill! :)

Jeg mistet da jeg var nesten 11 uker i vinter. Men jeg tror jeg skal fortelle d før denne gangen her. Er godt om de nærmeste vet det om d skulle gå ille også! Skal på tidlig UL neste uke. Er da 8+3. Kan hende j sier d etter d!

Nummer tre kommer 22.januar 2015 ! ;)

Har fortalt det til nærmeste familie og venner! Men venter med å fortelle det til andre en stund til!! Skikkelig trasig å gå å holde tett når man føler at alle ser på deg og tenker hmmm har ho lagt på seg eller?? ;)

Termin: 5.jan

❤️min første❤️
Sent from my iPhone using BV Forum

Min samboer fortalte det til sine brødre etter 5 uker. Vi fortalte det til mine foreldre i helgen. Er ca. 6 uker i morgen. Vi hadde egentlig tenkt å vente med å si det til noen før 12 uker, men vi MÅTTE dele den fantastiske nyheten. :)

Vil vente med å nevne noe til andre, og jobb, men fortsetter det sånn som de siste dagene (kvalme og sliten) bli det noen krevende uker, i tillegg til at jeg føler at alle kan "se" magen allerede.. :P

Som de andre sier, dette må du føle på selv:)) Vi har fortalt det til endel flere enn vi tenkte, men litt pga at situasjonen endra seg.. Skal på ny UL i morgen ( er da 8+6) og er alt bra, så tror jeg nok vi ikke legger skjul på noe lenger.. Magen får jeg ikke skjult lenger heller.. Så velg selv, gjør dt du føler er best<3 dette er dt ingen fasit på.. Vi er forskjellige :) jeg og min sambo er åpne mennesker så vi klarer ikke skjule dt hvis noen spørr:):p Lykke til:D

Back
Topp