Når forteller dere til søsken?

Rimfrost92

Gift med forumet
Septemberlykke 2015
Oktoberlykke 2019
Er tidlig enda da, men jeg var ekstremt kvalm for rige svangerskap, så har allerede snakket med eldste på 9 om at jeg er gravid og kan bli veldig dårlig.

Har og snakket med henne om at det hender at det går gale.

3 åringen vil sikkert huske hvordan det var sist dersom jeg spyr like mye, han pleide stå ved siden av meg og doen og lage spy lyder da vi ventet minsten :p

Håper formen holder seg, så vi slipper fortelle mellomste det egentlig, for da får resten av verden vite det!
 
Herlighet, jeg trodde du mente dine søsken så jeg skulle akuratt til å skrive at jeg har fortalt den ene bror min om det :laughing002:laughing002:laughing002 Jada, da vet man at man ikke har barn fra før. :p

Håper du ikke blir like kvalm i dette svangerskapet :Heartred:Heartblue
 
Herlighet, jeg trodde du mente dine søsken så jeg skulle akuratt til å skrive at jeg har fortalt den ene bror min om det :laughing002:laughing002:laughing002 Jada, da vet man at man ikke har barn fra før. :p

Håper du ikke blir like kvalm i dette svangerskapet :Heartred:Heartblue


Kunne jo være! :)

Takk, håper det går bedre denne gang ja!
 
Haha priceless! Du ble heiet på ved do skåla hvertfall :laughing002
Jeg ble fersket med en test av guttungen og fikk brått forklaringsproblemer.
Så da sa jeg det som det var og gjorde han obs på at dette kan gå galt!
 
Forteller det etter uke 12. Eldste her er 8. Yngste på 1 vil ikke skjønne det uansett.
Blir lenge å vente på at baby skal komme, og viss det går gale kan ikke vi "bare lage en ny baby", da vi har vært gjennom ivf og ikke får flere forsøk.
 
Vi skal fortelle det etter TUL om 12 dager :) De vet at sånt kan gå galt da en i nær familie mistet i uke 17, men da er det i hvert fall mindre sannsynlig når vi har sett liv. Formen holder seg nok ikke bra nok til å vente lenger hellet :p
 
Min er bare 3,5 så føler det er litt tidlig å fortelle han det. Ventetiden blir utrolig lang for en så liten en. Spurte han i går om hva han tenkte om å bli storebror. Da trodde han at han måtte ha sprøyte :p
 
Min er også 3,5 år og vi kommer ikke til å fortelle det før tidligst uke 13. Hvis vi klarer å vente til magen begynner å bli synlig så gjør vi det. :) Skravla hans går non stop, så vil ikke si noe til det er greit at alle og enhver får vite det :hilarious:
 
Jeg er usikker på når jeg ville fortalt det til jenta vår. Hun er 7 og skjønner ganske mye. Mannen her i huset er litt for gira og vil gjerne rope det ut om vi er så heldige, så tror nesten ikke han skulle visst det før jeg var 12 uker:dead:
 
Min er også 3,5 år og vi kommer ikke til å fortelle det før tidligst uke 13. Hvis vi klarer å vente til magen begynner å bli synlig så gjør vi det. :) Skravla hans går non stop, så vil ikke si noe til det er greit at alle og enhver får vite det :hilarious:
Haha nei det er det jeg også tenker :p han er flink til å snakke, for å si det sånn :D
 
Haha nei det er det jeg også tenker :p han er flink til å snakke, for å si det sånn :D

Artig alder de er i nå :D Her om dagen veltet jeg et glass med melk da vi spiste frokost... da fikk jeg et strengt blikk av han på tripptrappstolen på andre siden av bordet før han sa «mamma, jeg er ikke imponert» :hilarious::hilarious::hilarious:
 
Her blir storebror 2 år først i april, så jeg tror ikke han vil forstå så veldig mye av det enda. Så jeg vet ikke om det blir noen sånn "offisiell annonsering" for han :p
 
Jeg har så lyst å fortelle det til hele verden!:angelic: Men gubben holder igjen i noen uker til. Bare venter på at kidsa skal snoke rundt og finne spor når de er hjemmealene :yuck:
 
Vi venter så lenge som mulig. Men redd de to store vil skjønne det etterhvert.
 
Artig alder de er i nå :D Her om dagen veltet jeg et glass med melk da vi spiste frokost... da fikk jeg et strengt blikk av han på tripptrappstolen på andre siden av bordet før han sa «mamma, jeg er ikke imponert» :hilarious::hilarious::hilarious:
Hahaha :hilarious:
 
Her venter vi til uke 12 tror jeg. Stygt redd det er offentlig et kvarter etter vi har fortalt han hva som er på gang :p
 
Back
Topp