Vi har en gutt på 3 år og en på 1.5. Vi har ikke fortalt dem om graviditeten enda, og er så usikker på når vi skal gjøre det. Jeg synes det er skummelt å fortelle til eldste som kommer til å forstå det ordentlig denne gangen. Aller helst vil jeg vente til etter oul, da kan vi dele om det blir en lillesøster/bror og vi vet mer om alt ser normalt ut. Da har vi også et bilde han kan se for å gjøre det mer virkelig. Jeg tenker at ventetiden er lang fram til sommeren, samtidig er det veldig viktig for oss å fortelle han det selv, og at han ikke plutselig får høre det av andre. (Vi har sagt det til nærmeste familie/venner, og de vet at gutta våre ikke vet noe enda). Har ikke tenkt til å offentliggjøre det noe mer enda, men plutselig er det jo noen som har fortalt det til noen og spredningen er i gang. dette ble et utrolig langt innlegg, men det speiler nok hvor mye vi tenker på dette. Jeg er forresten 12 uker på vei, og har hørt hjertelyd for to uker siden og vært på tul.. Noen som har noen tanker å dele med meg?