Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff så kjedelig daeg sa det i går.. det ble ikkje tatt så veldig godt i mot for de kan ikkje tilrettelegge osv.. så må sjukemelde meg..
Huff så kjedelig da
Lastebil du kjørte?
Går det ikke an å ordne at du kjører sammen med noen da??
Huff da.Jo d hadde sikkert gått an hadde d ikkje vært for at firmaet eg jobber for e på vei til å gå konkurs og at eg sliter sånn med ryggen at eg orke ikkje kjøre hele dagene
Huff så fælt daJeg hadde planer om å fortelle det etter jul... men nå ser ting ut til at jeg må fortelle det med en gang.
Jeg var borte onsdag-fredag sist uke, og i dag måtte jeg gå hjem fra jobb pga migrenen.
Sjefen var allt annet enn fornøyd... sa at migrenen min går utover alle på jobben, og jeg må få gjort noe med det... ble så lei meg at jeg begynnte å grine.
Jeg er borte ca en gang i mnd pga migrenen-er ganske plaget, og hvertfall ved EL. (slipper EL-migrenen nå da =)
Nå som jeg er gravid er det ganske krise, da jeg ikke kan ta tablettene mine, og blir så dårlig at jeg knapt klarer å gå, og anfallene varer leeenge.
Planen er at jeg drar på jobben i morgen, før legetimen, også får jeg meg en sykemelding på 50-100% frem til jul tenker jeg.