Når forteller dere på jobb?

Tone

Flørter med forumet
Juli13-jentene
Jeg må nok si det før jul, siden sjefen regner med meg i lang tid framover. xsmile4

Vi er vel ikke pålagt å si noe før det er 3mnd igjen, men jeg har inntrykk av at de fleste forteller dette før.

Hvordan gjør dere dette?

Har ikke tenkt å fortelle noe før jeg absolutt må. ved forrige svangerskap ble jeg bytta ut med en annen en for at jeg var gravid. da fortalte jeg nesten med engang jeg viste jeg var gravid :P

Etter ord.ul tror jeg.
Det gjorde jeg sist..
Men har ny jobb, så må nesten se.. Jobber belastet nå, så må se..

Måtte fortelle det i går, er 7 uker i morgen. Synes det var greit å si det, siden det er mye tunge løft og vondt å sitte lenge. (jobber både i bakeri og i kassa på meny) .. Det ble tatt kjempe godt i mot! Han sa at jeg ikke får lov å bære tungt, og det var BARE å si ifra når jeg trengte pauser.. Og hvis jeg var dårlig måtte jeg ringe så han kunne sette inn noen andre :) Kjempe deilig at han vet det! Han var nemlig litt sur for at jeg ringte inn syk på fredag, men nå skjønte han hvorfor så da gikk det bra :P
tror det har noe med at kona hans føda for kort tid siden hehehe ;)

Pga jobben min bør eg fortelle det tidlig, men siden eg likevell er 30 % sykemeldt pga ryggen så slipper eg å si noe tidlig. så blir nok til at de ser det selv når magen kommer ;)

Er bare 5 uker på vei og har fortalt det til sjefen alt, vi jobber såpass tett! Det ble tatt veldig godt i mot! En av mine beste venner jobber jeg også sammen med, hun fikk vite det på dagen! nå er det jo snart julebord og da tror jeg de fleste kommer til å lukte lunta.

Er så usikker på når jeg skal si det.
Er redd for at det kommer til å gå rykter snart.
Jeg er så dårlig på å skjule ting :rolleyes:
Jeg er jo inne på bv på mobilen i pauser og hjemme eller andre steder.
Vi har nå fått nye jobbtlf som også er private....... Jadda. I dag var det en som skulle vise meg en app vi bruker i jobben, for den funket ikke som den skulle. Joda, trykka på nett-ikonet for å sjekke om jeg hadde nett, og der poppa jo bv op..... :p
Trykka som en gal for å få den vekk. Hihi ;)
Men jeg har som sagt ingen plikt, så får vel bare se hvor lnge det går før jeg blir spurt direkte, for da vet jeg at jeg ikke klarer å lyge... :happy3

jeg har lyst å prøve å holde det sjult til andre UL (privat ) i uke 15.. håper vi får vite kjønnet da. . så håper jeg ikke blir for stor for fort!

eg sa det i går.. det ble ikkje tatt så veldig godt i mot for de kan ikkje tilrettelegge osv.. så må sjukemelde meg.. :(

Jeg fortalte det etter tidlig ul i uke 12 sist gang. Denne gangen skal jeg si det tidligere. teamet mitt får vite det denne uken, men ledelsen får vente til jeg er over 12 uker (Dvs etter nyttår en gang).

Sist måtte jeg fortelle det i uke 7, for da spydde jeg så mye. men sa det bare til sjefen da.
Må se ann hvordan formen er. Synes liksom jeg må fortelle det når det går utover jobben.

Noen få på jobben vet det + sjefen. Resten får vite det over jul!

Det kommer helt an på hvordan formen er, hvis jeg blir dårlig slik at det går utover min arbeidsevne så skal jeg fortelle det til sjefen.

Jeg hadde planer om å fortelle det etter jul... men nå ser ting ut til at jeg må fortelle det med en gang.
Jeg var borte onsdag-fredag sist uke, og i dag måtte jeg gå hjem fra jobb pga migrenen.
Sjefen var allt annet enn fornøyd... sa at migrenen min går utover alle på jobben, og jeg må få gjort noe med det... ble så lei meg at jeg begynnte å grine.
Jeg er borte ca en gang i mnd pga migrenen-er ganske plaget, og hvertfall ved EL. (slipper EL-migrenen nå da =)

Nå som jeg er gravid er det ganske krise, da jeg ikke kan ta tablettene mine, og blir så dårlig at jeg knapt klarer å gå, og anfallene varer leeenge.

Planen er at jeg drar på jobben i morgen, før legetimen, også får jeg meg en sykemelding på 50-100% frem til jul tenker jeg.

Huff så kjedelig da :(
Lastebil du kjørte?
Går det ikke an å ordne at du kjører sammen med noen da??

Jo d hadde sikkert gått an hadde d ikkje vært for at firmaet eg jobber for e på vei til å gå konkurs og at eg sliter sånn med ryggen at eg orke ikkje kjøre hele dagene :)

Jeg hadde planer om å fortelle det etter jul... men nå ser ting ut til at jeg må fortelle det med en gang.
Jeg var borte onsdag-fredag sist uke, og i dag måtte jeg gå hjem fra jobb pga migrenen.
Sjefen var allt annet enn fornøyd... sa at migrenen min går utover alle på jobben, og jeg må få gjort noe med det... ble så lei meg at jeg begynnte å grine.
Jeg er borte ca en gang i mnd pga migrenen-er ganske plaget, og hvertfall ved EL. (slipper EL-migrenen nå da =)

Nå som jeg er gravid er det ganske krise, da jeg ikke kan ta tablettene mine, og blir så dårlig at jeg knapt klarer å gå, og anfallene varer leeenge.

Planen er at jeg drar på jobben i morgen, før legetimen, også får jeg meg en sykemelding på 50-100% frem til jul tenker jeg.
Huff så fælt da :(
Det var da unødvendig av sjefen å være frekk da, det er jo ikke det at du har valgt selv å få migrene.
Håper det ordner seg for deg :)

Back
Topp