Når forteller dere jobben eller sjefen?

Sist gjorde jeg det ikke før i uke 19, nå må jeg snart fortelle noe siden bekkenløsningen allerede har meldt sin ankomst:)

Tenker å vente så lenge som mulig :p føler meg litt dum når sjefen sier hun forbereder seg på at jeg sikkert blir gravid snart og at hun følger med på magen min.. Å jeg svarte at jeg ikke var klar for det enda.. Etter en slitsom natt med småen hjemme :p hehe

Fortalte sjef og nestsjef det iforbindelse med sykmelding pga utmattelse. Greit at de vet at jeg trenger å sette meg ned litt og ikke tåler stress. Men ettersom jeg jobber 3-4 timer om gangen nå så kan jeg gi 100% den tiden.
De ble glade på mine vegne, men merker på nestsjef at han skulle ønske at det ikke skjedde akkurat nå. Sjef er sykmeldt og han trenger oss faste erfarne. Jeg har jo bestillinger som han ikke har tid til å ta over :p

I dag kom kontorsjefen bort og spurte om jeg var gravid! Haha hun var så sikker nå etter og ha obeservert den siste uka så nå spurte hun bare. Hihi :D Er 5+4 i dag såååe tidlig enda! Men ingen andre vet noe, går ut i ferie om en uke så det blir deilig!

I dag kom kontorsjefen bort og spurte om jeg var gravid! Haha hun var så sikker nå etter og ha obeservert den siste uka så nå spurte hun bare. Hihi :D Er 5+4 i dag såååe tidlig enda! Men ingen andre vet noe, går ut i ferie om en uke så det blir deilig!

Så morsomt! Hvordan kunne hun se det på deg?

Back
Topp