Når forteller dere det, og til hvem?

Når fikk andre enn foreldrene selv vite at du var gravid?

• Antall som har svart
    14
Fortalte det til de 3 nærmeste venninnene pluss mamma&pappa med en gang:) Erfaringvis vAr det godt at de nærmeste visste det når det gikk galt sist og godt å ha noen å skravle om graviditeten til;) Verden får vel vite det litt etter litt etter uke 12. Da tenkte vi å fortelle 4åringen her hjemme:)
Annonserer ingenting før ordinær UL:)

❤️ Termin 16.12.14 ❤️

Taster fra appen:)

Blir jo først samboer som får vite det.. Resten av familien(deler av den) får vite etter den magiske 12ukers grensa
Er veldig usikker på når jeg skal fortelle mamma, da hun er veldig engstelig ang jobb, studier osv..

Taster fra app

Vi har hatt prøverør og har vært åpne om det så blir litt vanskelig å skjule! Dessuten har jeg en voldsom hard gravidmage pga væske i buken så det ser ut som at jeg er 5 mnd på veg.. :p

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Har fortalt det til mamma, pappa og mine to brødre. Mannens foreldre vet det også..og 3 venninner ;-) ikke søstera hans foreløpig da ho ikke klarte å holde det hemmelig sist :-/
Så..Resten av familie må vente til uke 12 ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

De kommende besteforeldrene fikk vite det igår, samt søstrene til samboeren :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Fortsatt ingen som vet bortsett fra min venninne. Babler bare med når mamma snakker om SFO og praktiske ting i forbindelse med at gutten min begynner på skolen til høsten og jeg jobber turnus osv. :p Finnes ikke bekymret jeg for jeg vet jo at jeg skal gå hjemme og kan både følge han til skolen og hente han ettetpå. Evnt vente på han hjemme (vi er nærmeste nabo til skolen) :)

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Jeg har fortalt mine nærmeste venninner. Samt familien til samboeren min. Resten får vente iallefall til jeg er 12 uker:)

Bestevenninnene mine og sambo vet det :) den nærmeste familien får vite det når vi har funnet oss leilighet i samme kommunen som huset vårt skal bli bygd i ( holder på å bygge hus 40min unna der vi bor nå. 3 åringen har fått barnehageplass der. Blir vel ferdig imellom desember-februar)

Vi har fortalt det til familien vår(de aller nærmeste) og så har jeg fortalt det til de tre venninnene mine som jeg stoler på. Neste som får vite det blir vel sjefen min. Tenkte å si det til henne når jeg er 12uker.. Gruer meg veldig:/

Sent from my iPad using BV Forum

Har fortalt det til mamma, søstern og et par venninner. Skal fortelle det til pappa i morgen tror jeg, venter nok med resten til vi har rundet 12 uker :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp