Når forteller dere det, og til hvem?

Når fikk andre enn foreldrene selv vite at du var gravid?

• Antall som har svart
    14

Snoopy!

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Hvor mange uker på vei planlegger du/dere å fortelle om graviditeten? Hvem får vite det først? :)

Vet ikke om vi klarer å holde oss til uke 12 altså. :smiley-ashamed005

Her vet noen venninner det. Skal si det til mamma og pappa etter ul :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)

Jeg tenker å vente til etter ul, er da midt i uke 10 :) Tror jeg kommer til å si det til noen venninner før den tid, for vet ikke om jeg greier å skjule det for de jeg er mest sammen med :)

Tenkte og fortelle det etter uke 10 til nærmeste familie, kommer ikke til og spre det videre selv det regner jeg med at dem gjør :)

Sitter på mobilen

Vi har fortalt nærmeste familie, og jeg har fortalt forenings-jentene(3 gode venninner).. Forteller det til storebror etter ul og så får resten vite det etter hvert som vi treffer dem.. Om ikke jungeltelegrafen kommer oss i forkjøpet da :)

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3

Sier det til nærmeste familie nå jeg er rundt uke 9/10 :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Foreløbig er det kun ei venninne av meg og en kompis av mannen som vet. Ikke tenkt å si noe til noen flere på ei stund. Men barna, foreldre, søsken og jobb er vel de som først får vite.

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Her og har jeg fortalt det til noen venninner og en barnehage ansatt slik at de kan varsle om eventuell sykdom i barnehagen.

Der var tlf min litt kjapp. Vordende besteforeldre får vite etter når det blir synlig :p

Mine venninner får vite det i begynnelsen av mai, da det blir vanskelig å skjule i sosiale sammenhenger(rundt 7/8 uker). Familie får vite etter ul 9+ et eller annet.

Kommer til å fortelle på jobb etter uke 12 en gang når det passer. Resten får vel vite det fra jungeltelegrafen :P

Sier ingenting før starten av juni. Bare jeg og sambo som vet det, og det er så koselig :) Sist fikk foreldrene og søsknene våre vite det med en gang. Da var vi redde for at noen skulle røpe seg, i tillegg så virket svangerskapet mye lengre.

Jeg gjør ett unntak til mine bestevenninner, for vi skal på heisatur i mai og da blir jeg nok fort avslørt ;)

Tenker å si noe til venner/familie etter ul i uke 12. Og så må jeg vel fortelle jobben om dette ganske snart også :/

Sent from my iPhone using Tapatalk

Har ei veninne som veit det, pluss jobben.... hadde det vært en annen tid på året hadde jeg aldri fortalt det så tidlig, men jeg jobber som kontaktlærer i barneskolen og det er nå de sitter og skal planlegge neste år. Jeg har en utfordrende klasse på flere måter, så det er ikke bare enkelt å legge kabalen med hvem hva hvor:-p
Derfor sa jeg fra veldig tidlig der. Bare rektor som vet det da, og han vet jeg holder kjeft;-)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Her har jeg sagt det til mamma, pappa og Tanta mi. Tenker at det er godt å ha noen av mine nærmeste som vet det, så man har noen å snakke med. Å vis det ikke skulle gå bra, så har jeg noen å støtte meg til som kjenner meg veldig godt!

Også sagt det til ei vennine, for hu va den som masa meg til å få testa :P

Sent from my iPhone using BV Forum

Sagt det til mamma og ei venninne. Jeg var den første (uten om faren) som fikk vite det med begge hennes, så skyldte hun det ;) men så er vi veldig nære også da. Samboeren har sagt det til moren og ei venninne. Moren hans er nok litt mer sladrete en min. Så er nok noe slektninger på hans side som vet det nå. Resten får vel vite d rundt uke 12 vil jeg tro

Fortalte til familien og mine aller nærmeste venner så og si med en gang, mens andre får ikke vite noe ( med mindre de finner ut av det selv ) før i allefall uke 12 :)

Back
Topp