Når fortelle ?

Guesswho

Elsker forumet
Himmelbarn
Aprilbarna`15
Hei. Når har dere tenkt å fortelle nyheten til venner, familie og resten av verden? Skal dere poste det på facebook? :)

Venner og familie får vite det etter ul i uke 14. Men kommer til å holde det skjult for Facebook så lenge som mulig denne gangen. :)

Bruker den der tulletelefonen.

Foreldrene våre vet allerede. Ikke mulig å skjule på ferie..
Et par nære venner er også informert.
Helt greit for oss at disse vet det også om det går galt (fortsatt ikke overbevist om at det skjer noe der inne)..

Resten av verden får vente til vi kommer tilbake fra ferie i uke 13/14. Kommer ikke til å annonsere det på sosiale medier i form av en "hei, jeg er gravid"-status, de som trenger å vite møter vi stort sett live. Men tror nok ikke jeg kommer til å "skjule" det heller, så det kan jo lett skinne gjennom på bilder osv etter hvert. ;)

Fortalt det til 3venninner + at en veninne avslørte meg. Skal prøve å få ul rundt uke 12/13 - og forteller det til arb.giver og familie da.

Blir ingen post pã facebook

♡02.03.2015♡

Nei, familie og venner og jobb får vite etter uke 12 engang. ( skal være i en naturlig sammenheng). Venter så lenge som mulig pga barna vi allerede har! Facebook skal jeg styre unna. Ihvertfall til det er så obvious for hele omverdenen uansett!!

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Familien min og hans vet det, ultralyd i uke 11 så sier det nok rundt etter tyrkiaturen i uke 12 om alt er bra:)

Prinsesse juli 10
Endelig, Mars 2015

Har fortalt det til en søster, og arbeidsgiver (fordi jeg har vært en del dårlig og det stadig popper legetimer opp i kalenderen min). Ellers vil vi vente med å fortelle til resten av familien etter uke 12 ihvertfall. Jeg kommer nok til å bruke facebook litt, men det blir nok heller lukkede grupper for venninnene, ingen offentlig beskjed her! Jeg ser dem nok ikke før til jul pga. avstand, så tenker å fortelle det innen, kanskje med et magebilde for å avsløre?? :P Kjærestens barn får vi se hvor lang tid vi kan skjule det til, de er her annenhver helg, så om magen ikke kommer tidlig, ville jeg gjerne vente lengst mulig (så blir ikke ventetiden så lang).

Foreldran våres vet det, og et par nære venna. Arb.giver får vite i uke 14'ish.

Æ vil helst ikke publisere det på Facebook, men e mannen sitt første barn, så han e jo klart super ivrig:)

Så håpe æ klare å overtale han til å ikke publisere nokka på Facebook..

Har fortalt det til mannen sin familie samt to gode venner av meg. Resten får vite det i uke 12. Tenkte jeg skulle legge ut et bilde av en bolle i ovnen rundt uke 18 på Facebook :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Nærmeste familie og venner vet allerede, og et par på jobb. I uke 12 sier vi det nok til folk og svigers får nok vite etter ul i uke 10. Håper jeg klarer å ikke poste det på Facebook :-p jeg postet ganske mye der, så håper jeg klarer å bevise for både meg selv og andre at ikke alt må på face:-p

❤️Lille prikk❤️ mars 2015 ❤️

Jeg har fortalt det til sjefen, pga sykemeld. Ikke fortalt det til noen andre, men UL i morgen (9+3 ca) så har lyst å fortelle familie da. Er så dårlig og kunne trengt litt hjelp hjemme egentlig.Sambo vil ikke fortelle før alle ser det, men virker ikke som han har forståelse for at jeg er utslitt av å 'holde maska' for alle..

Sent from my LT26i using BV Forum mobile app

Fortalte det til familien i uke 8 og til venner i ukke 10. Da hadde jeg vært sjåfør så mange ganger at de fleste luktet lunta :p sist la jeg det ut på facebook ca en mnd før termim. Vil nok ikke poste noe tidligere nå heller

Har ikke fortalt det til noen. Gleder oss til å fortelle 3 åringen at hun skal bli storesøster <3 vi venter til etter uke 12 en eller annen gang.

Sist skrev jeg på facebook når vi var ca halvveis. "1+1=3" Har ikke gjort opp noen mening om hva vi gjør der enda, eller om vi skal skrive noe som helst.

Ei nydelig jente - juli 2011
Gleder oss til 1. mars 2015

Mamma og pappa vet det. Svigers får vite det til uken. Tanter og onkler etter det. Håper å få tidlig ul til uken, ringer legen i morgen. Resten får vite det etter uke 12. Sist sa jeg det offentlig med bilde på julekort i uke 14:)

Bare venninner fra bv som vet om det så langt. Har fått kontakt med noen herfra.
Skal på ul 8+6, så vet ikke om noen får vite det da.
Mamma, bonusdatter og søsken får vite det etter uke 12 en gang.
Mamma har fått en hjerneskade, så hun tenker ikke over hva hun sier. Så vil ikke at hun avslører til alle før vi selv gjør det. Bonusdatter sladrer, så derfor venter vi med henne også til etter uke 12.
Så får se når vi sier noe til pappa og svigers.

❤️ lille ❤️ 24/3-15 ❤️

Her har jeg fortalt det til mamma, pappa og mormor :) Og en god venninne som visste om det. Tipper vi kommer til å poste et bilde på facebook etterhvert :)

Har fortalt det til foreldrene mine, min søster og noen venner. Siden jeg har vært så dårlig har det vært litt vanskelig å skjule... Forteller det vel til de to vordende storesøsken, svigers og øvrige søsken/svigersøsken etter uke 12 en gang. Kommer ikke til å legge det ut på facebook før den lille er født. :)

Her har vi fortalt det til de aller nærmeste, og jeg har fortalt det til ledelsen på jobb. Resten får bare finne ut av det selv etterhvert... Tenker ikke å legge ut noe på facebook, og vi har det litt moro med at de verste "sladrekjerringene" ikke vet noe ennå :-)

Vi hadde i utgangspunkt ikke tenkt til å fortelle noen absolutt noe som helst før ul k uke 14 var overstått. Lille gutten min på 3 år begynte å spørre og lure veldig når jeg hver morgen styrtet til do for å kaste opp. Vi valgte da og fortelle barna hvorfor mamma kaster opp. Guttene våre på 2 og 3 år ble helt i ekstase og var kjempe stolte. Det resulterte i at de sa det til alt og alle vi møtte på, og da var det vanskelig for oss å holde igjen sannheten. Siden folk da begynte å spekulere, spørre og grave valgte vi å slippe nyheten på Facebook, og vi skrev at det enda var tidlig, men at vi håper vår lille spire vil holde seg fast og møte oss om noen mnd! :) kun positiv respons! :)

Back
Topp