Når fortelle?

HemmeligG

Forumet er livet
Når forteller dere familie og venner den store nyheten?
Vi venter til etter uke 12, mulig foreldrene hans får vite det før. :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

etter uke 12 ;)

Mine foreldre fikk vite det sist helg. Synes det er godt at de vet det pga stress med diabetes type 1 som jeg har+ sambo har jobb der han reiser bort, og da kan det være godt å ha litt støtte fra dem:-)

❤️Lille prikk❤️ mars 2015 ❤️

Venter til uke 12, så lenge det lar seg gjøre :-)

Sent from my iPad using BV Forum

Har fortalt det til en venninne for hun viste vi skulle prøve å bli gravid og til mine foreldre pga jeg har vært nye kvalm og da var det godt at mine foreldre kunne ta 2 årligen litt :-) sier det til mine søstre i uke 8, mens svigermor må vente til uke 12. Hun maser sånn og greier heller ikke holde det hemmelig ;-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Denne gang vil vi vente så lenge som mulig. Det er bare vår hemmelighet, kun jeg og mannen som vet. Etter uke 12 en gang kommer vi nok til å fortelle det :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Vet ikke jeg.
Har mest lyst til å holde det helt for meg selv, og ikke fortelle det til noen.

Tror de fleste har fått det for seg at vi er ferdig med slikt siden vi allerede har to som er av hvert kjønn og alderen vår.
Kommer vel til å få reaksjoner som "oi, det var vel ikke helt planlagt" og så videre..

Vi tenker å vente.. men tror det oppblåste magen avslører meg snart. Svigers bor i utlandet så tenkte vi ikke skulle fortelle før vi reiser ditt i september eller oktober. Får se om de tør å spørre.. hihi

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vet ikke jeg.
Har mest lyst til å holde det helt for meg selv, og ikke fortelle det til noen.

Tror de fleste har fått det for seg at vi er ferdig med slikt siden vi allerede har to som er av hvert kjønn og alderen vår.
Kommer vel til å få reaksjoner som "oi, det var vel ikke helt planlagt" og så videre..
Kan jeg spørre om alderen deres?
Her er jeg snart 34 og mannen snart 45. Han har også tre barn fra før på 25, 22 og 7.

❤️ lille ❤️ 24/3-15 ❤️

Hadde tenkt å vente til uke 12, men formen min er så dårlig at det blir nok å fortelle det snart. Litt vanskelig iom at vi bor sammen med foreldrene mine, og vi skal på hyttetur sammen i helga :-)
Ei venninne som vet det da. Hun fikk vite at vi planla det, og det er godt å ha noen å dele ting med :-)
Tror dessuten det er flere som begynner å lure ettersom jeg stadig vekk sier nei til alkohol. Blir mye enklere dersom alle vet det...

Sent from my iPhone using BV Forum

Etter uke 12 blir vi å fortelle de nærmeste i familien:) Men resten av verden får ikje vite før etter OUL:)

Har fortalt det til et par venninner og et vennepar..var på kontroll på sykehuset idag..tok ultralyd og er 8+5..hjertet slo fint :) har bestemt å dele nyheten med foreldrene våre nå..synes det er greit å ha noen å støtte seg til uansett hva som skjer :)

Vi har sagt det til de som vi hadde informert hvis vi mister og noen har ferskeste oss. Men sånn helt offentlig blir det ikke før uke 12 i allefall

Har fortalt det til foreldrene våre. Ikke mulig å være på hyttetur med denne formen uten å si noe..

Back
Topp