Når fortelle?

Kommer til å vente til jeg er 12 uker på vei eller lengre:-)
Fortalte det i uke 9 til nærmeste familie sist, men var så mange som sleit med å holde det hemmelig... Så denne gangen skal vi vente:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har fortalt det til min mor - og stefar og svigers samt et par gode venninner av meg
Skal prøve så godt jeg kan å holde det skjult, spesielt på jobb - men det kan bli lettere sagt enn gjort...
De er så opptatt av hvem som blir gravid neste gang da det er mange på jobb som venter barn.. :-) sikkelig babyboom kan man kalle det ;-)

Har sagt det til mine foreldre da de forsto det når jeg ikke kunne spise spekemat blant annet;) min far kom også inn på terminkalkulatoren på mobilen min. Haha! Vanskelig å ikke si noe da;-) I tillegg vet svigerinnenen min det. Måtte bare sende bilde av den positive testen til noen:-P

Jeg er hjemme hos familien i helga og sliter med å holde det hemmelig! Vi pleier å drikke øl/cider og spille brettspill. Og plutselig drikker ikke jeg... Har i tillegg måttet takke nei til spekemat og rakfisk-wraps. Tror ikke det tar så lang tid før de avslører det nei :O

Vi har fortalt det til foreldre og besteforeldre, rett og slett fordi vi trenger deres støtte.
Var gjennom en SA for 6mnd. Siden og vil at de skal være med oss i medgang og Evt. Motgang :)

Nyttårslykke<3

Tenker å holde det hemmelig sålenge det går og ikke vises! Hvis vi klarer.. :) bestevenninnen min vet det for de prøver også.. Å hun var første som fikk vite sist også.. :) da sa vi det i uke 6 til fam. Og nære venner men det kom ut til alle fort... Bor på en liten plass.. Så derfor er det ikke såå vanskelig for meg å vente denne gangen, men er spent på samboer ;P

Siden dette er vår andre skal vi holde det hemmelig så lenge vi klarer :) vi skal på ferietur sammen med svigers når keg er 17 og 18 uker på vei, da skal vi bla. fortelle dem det ettersom jeg garantert har fått mage. Og til mine foreldre regner jeg med å fortelle det med å sende ultralyd-bilde i posten til dem, hihi :) på facebook og slikt deler vi det når de nærmeste har fått vite det :)

Back
Topp