Når fortelle...

Regner med etter ordinær ul - ca uke 20, slik som forrige sv.skap. Så lenge det ikke skjer noe som tilsier at jeg trenger noe spesiell tilrettelegging etc. Men spørs om jeg greier å skjule magen så lenge denne gangen :love2

Jeg pleier bli avslørt ganske kjapt på jobb, så om jeg klarer det til forbi uke 12 er jeg vel igrunn fornøyd.

ble avslørt i uke 5 sist, pga bryllup til en kollega :p, syntes det egentli var helt greit, da forsto hvorfor formen ikke var helt på topp heletide ;)
jobber som frisør i en salong hvor vi er veldig tette, og blir fort avslørt for sånne ting.
Sist fikk jeg bekkenløsning i uke 22ca, og kan jo desverre skje tiligere denne gangen, så kommer til å fortelle det om ikke så alt for lenge, så de kan planlegge litt fremover ;)

Vi skal på tur med jobben i midten av april og da er jeg omtrent 12 uker. Må si det da... To på jobben vet det men stoler på at de holder tett

Hm litt usikker. Egentlig burde jeg vel si noe så fort som mulig pga tilrettelegging.men pga jeg er redd for å få enda en SA så vil helst holde det hemmelig en god stund. Å pga vanskelig sjef er det litt ekstra skummelt å si sånt.

Hm litt usikker. Egentlig burde jeg vel si noe så fort som mulig pga tilrettelegging.men pga jeg er redd for å få enda en SA så vil helst holde det hemmelig en god stund. Å pga vanskelig sjef er det litt ekstra skummelt å si sånt.
Hvordan skummel sjef har du...?

Regner med etter ordinær ul - ca uke 20, slik som forrige sv.skap. Så lenge det ikke skjer noe som tilsier at jeg trenger noe spesiell tilrettelegging etc. Men spørs om jeg greier å skjule magen så lenge denne gangen :love2
Klarer du å holde det skjult så lenge...?

Hvordan skummel sjef har du...?
En som blir sur for sånt. H*n har selvsagt ingen rett til det, men h*n blir det og h*n har vanskelig for å skjule det. Redd for at det vil føre til vanskelige jobbdager for meg.. Og i tillegg ekstra skummelt dersom noe galt skulle skje underveis og jeg plutselig ikke er gravid lengre. Da vet h*n jo at vi ønsker oss barn og antakeligvis kommer til å prøve igjen.

Klarer du å holde det skjult så lenge...?
I januar klarte jeg ikke holde det en time for meg selv engang, måtte si det til mamma :) Nå skal jeg prøve å holde meg så lenge jeg kan før jeg sier det til noen.. Ser for meg at et sted mellom 7 og 12 uke er greit å si til familien.. Hvordan jeg gjør det med jobben vet jeg ikke enda :/

Fortalte det til mamma og pappa samme dag, det gjorde vi med første mann også.

Sånn sjef, ja. Nei da er det best å holde det hemmelig en stund

Vanskelig å ikke si noe :biggrin Vi har sagt det til mamma, pappa og søskene mine, men mannen ville vente med sin familie noen uker. Utrolig god å dele det med noen, så blir gleden enda større :happy093

Sist måtte jeg si det i uke 7 fordi jeg var så innmari dårlig... Håper å kan vente litt lenger denne gangen, men jeg er sprekkferdig allerede ;)

Sist sa jeg det rett etter jeg hadde passert den magiske grensen, siden jeg må ut i permisjon i 6 mnd.
Jeg går sykemeldt denne gang, men regner med å si det rundt samme tid som sist :)

jobber som frisør jeg og,vi passer på når hverandres syklus er...så sjefen vet det allerede,med forbehold at det er jo ikke sikkert alt klaffer....men jeg har fått en forfremmelse som jeg starter i om noen dager:) snill sjef...=)
fikk det pga faglig dyktighet , men mistet ikke muligheten selv om man er i lykkelige omstendigheter;)

Her har vi allerede sagt det til mine foreldre,men han vil vente litt med sin side av familien..:) Er jo litt moro å ha en så fantastisk hemmelighet også!

jobber som frisør jeg og,vi passer på når hverandres syklus er...så sjefen vet det allerede,med forbehold at det er jo ikke sikkert alt klaffer....men jeg har fått en forfremmelse som jeg starter i om noen dager:) snill sjef...=)
fikk det pga faglig dyktighet , men mistet ikke muligheten selv om man er i lykkelige omstendigheter;)
Jobber som frisør jeg og. Sist fikk jeg bekkenløsning i uke 22. Og fikk da tilrettelagt. Må vell si det snart, så de er forberedt om en evt bekkenløsning igjen, om den kommer tidligere. Kjenner den litt allerede :(

Jobber som frisør jeg og. Sist fikk jeg bekkenløsning i uke 22. Og fikk da tilrettelagt. Må vell si det snart, så de er forberedt om en evt bekkenløsning igjen, om den kommer tidligere. Kjenner den litt allerede :(

Jeg kjenner også bekkenløsningen allerede :(

Jeg kjenner også bekkenløsningen allerede :(
Æsj...d er noe dritt. Jeg som tenkte å øke opp stillingen fra 80% til 100%, for å å få mere penger og lengre permisjon. Men spørs om jeg bare må glemme d. Noen som vet hvor lenge jeg må jobbe 100% for å få den til å telle i permisjonen? :confused:

Back
Topp