Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan skummel sjef har du...?Hm litt usikker. Egentlig burde jeg vel si noe så fort som mulig pga tilrettelegging.men pga jeg er redd for å få enda en SA så vil helst holde det hemmelig en god stund. Å pga vanskelig sjef er det litt ekstra skummelt å si sånt.
Klarer du å holde det skjult så lenge...?Regner med etter ordinær ul - ca uke 20, slik som forrige sv.skap. Så lenge det ikke skjer noe som tilsier at jeg trenger noe spesiell tilrettelegging etc. Men spørs om jeg greier å skjule magen så lenge denne gangen![]()
En som blir sur for sånt. H*n har selvsagt ingen rett til det, men h*n blir det og h*n har vanskelig for å skjule det. Redd for at det vil føre til vanskelige jobbdager for meg.. Og i tillegg ekstra skummelt dersom noe galt skulle skje underveis og jeg plutselig ikke er gravid lengre. Da vet h*n jo at vi ønsker oss barn og antakeligvis kommer til å prøve igjen.Hvordan skummel sjef har du...?
I januar klarte jeg ikke holde det en time for meg selv engang, måtte si det til mammaKlarer du å holde det skjult så lenge...?
Klarer du å holde det skjult så lenge...?
Jobber som frisør jeg og. Sist fikk jeg bekkenløsning i uke 22. Og fikk da tilrettelagt. Må vell si det snart, så de er forberedt om en evt bekkenløsning igjen, om den kommer tidligere. Kjenner den litt alleredejobber som frisør jeg og,vi passer på når hverandres syklus er...så sjefen vet det allerede,med forbehold at det er jo ikke sikkert alt klaffer....men jeg har fått en forfremmelse som jeg starter i om noen dagersnill sjef...=)
fikk det pga faglig dyktighet , men mistet ikke muligheten selv om man er i lykkelige omstendigheter![]()
Jobber som frisør jeg og. Sist fikk jeg bekkenløsning i uke 22. Og fikk da tilrettelagt. Må vell si det snart, så de er forberedt om en evt bekkenløsning igjen, om den kommer tidligere. Kjenner den litt allerede![]()
Æsj...d er noe dritt. Jeg som tenkte å øke opp stillingen fra 80% til 100%, for å å få mere penger og lengre permisjon. Men spørs om jeg bare må glemme d. Noen som vet hvor lenge jeg må jobbe 100% for å få den til å telle i permisjonen?Jeg kjenner også bekkenløsningen allerede![]()