Når fortelle...

Regner med etter ordinær ul - ca uke 20, slik som forrige sv.skap. Så lenge det ikke skjer noe som tilsier at jeg trenger noe spesiell tilrettelegging etc. Men spørs om jeg greier å skjule magen så lenge denne gangen :love2

Jeg pleier bli avslørt ganske kjapt på jobb, så om jeg klarer det til forbi uke 12 er jeg vel igrunn fornøyd.

ble avslørt i uke 5 sist, pga bryllup til en kollega :p, syntes det egentli var helt greit, da forsto hvorfor formen ikke var helt på topp heletide ;)
jobber som frisør i en salong hvor vi er veldig tette, og blir fort avslørt for sånne ting.
Sist fikk jeg bekkenløsning i uke 22ca, og kan jo desverre skje tiligere denne gangen, så kommer til å fortelle det om ikke så alt for lenge, så de kan planlegge litt fremover ;)

Vi skal på tur med jobben i midten av april og da er jeg omtrent 12 uker. Må si det da... To på jobben vet det men stoler på at de holder tett

Hm litt usikker. Egentlig burde jeg vel si noe så fort som mulig pga tilrettelegging.men pga jeg er redd for å få enda en SA så vil helst holde det hemmelig en god stund. Å pga vanskelig sjef er det litt ekstra skummelt å si sånt.

Hm litt usikker. Egentlig burde jeg vel si noe så fort som mulig pga tilrettelegging.men pga jeg er redd for å få enda en SA så vil helst holde det hemmelig en god stund. Å pga vanskelig sjef er det litt ekstra skummelt å si sånt.
Hvordan skummel sjef har du...?

Regner med etter ordinær ul - ca uke 20, slik som forrige sv.skap. Så lenge det ikke skjer noe som tilsier at jeg trenger noe spesiell tilrettelegging etc. Men spørs om jeg greier å skjule magen så lenge denne gangen :love2
Klarer du å holde det skjult så lenge...?

Hvordan skummel sjef har du...?