AlleGodeTingeErTre<3
Forelsket i forumet
Når må man fortelle til arbeidsgiver at man er gravid? Når skal dere fortelle?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
man må faktisk ikke fortelle arbeidgiver før man skal søke om permisjon.Men de aller fleste må vel fortelle litt før.Jeg holder på med nettstudium nå så jeg trenger ikke.I forrige svangerskap fortalte jeg det etter uke 15Når må man fortelle til arbeidsgiver at man er gravid? Når skal dere fortelle?
Det er ingen regel. Dersom du er sykemeldt må du heller ikke fortelle. Arbeidsgiver kan få refundert penger fra NAV i ettertid opptil flere måneder (arbeidsgiverperiode).Når må man fortelle til arbeidsgiver at man er gravid? Når skal dere fortelle?
Hva studerer du? og hvilke nettsted leverer studiet ditt?man må faktisk ikke fortelle arbeidgiver før man skal søke om permisjon.Men de aller fleste må vel fortelle litt før.Jeg holder på med nettstudium nå så jeg trenger ikke.I forrige svangerskap fortalte jeg det etter uke 15
Samlingsbasert nettstudier/kurs på Norges idrettshøgskole. Tok kosthold og trening før jul, skal ta kosthold og helse i marsHva studerer du? og hvilke nettsted leverer studiet ditt?
Jeg fortalte det ganske tidlig. En uke etter jeg fant ut fordi jeg har en ganske tung jobb og hvis jeg plutselig ble litt borte fra jobb fordi jeg ikke følte meg bra så ville hun skjønne hun kom med mange gode råd osv så det var bare braNår må man fortelle til arbeidsgiver at man er gravid? Når skal dere fortelle?
Men det finnes ingen tid for når du MÅ fortelleJeg fortalte det ganske tidlig. En uke etter jeg fant ut fordi jeg har en ganske tung jobb og hvis jeg plutselig ble litt borte fra jobb fordi jeg ikke følte meg bra så ville hun skjønne hun kom med mange gode råd osv så det var bare bra
Men det finnes ingen regel på når du MÅ fortelle. Det er vel opp til deg.Når må man fortelle til arbeidsgiver at man er gravid? Når skal dere fortelle?
Man må vel fortelle det så sjefen får tid til å finne en vikar?Men det finnes ingen regel på når du MÅ fortelle. Det er vel opp til deg.
Dumme meg, ser at jeg svarte meg selv haha
Nei, du må ikke fortelle, men du må fortelle når du søker om permisjon. Noen har regler på at dette skal være innen 1-2 måneder før permisjonen skal starte.Man må vel fortelle det så sjefen får tid til å finne en vikar?
Jeg syns det er greit å fortelle, da får sjefen også begynne å tenke på vikar osv ja.Man må vel fortelle det så sjefen får tid til å finne en vikar?
Hva om du blir kjeeempestor?Jeg kommer til å drøye det lengst mulig, selvfølgelig innenfor rimelig tid.
Hva om du blir kjeeempestor?
Høres fornuftig utNeimen, skal du ødelegge den idylliske forestillingen om at jeg ikke kommer til å bli kjempestor, men få en snerten, liten mage?
Haha.. Jeg tar dette som det kommer, blir jeg stor tidlig så forteller jeg jo det! Jeg er butikksjef, mine ansatte får nok vite det mye tidligere enn min sjef og ledelsen, men jeg vet hvordan gravide blir uglesett fra høyere hold og er ikke interessert i å bli det altfor tidlig. Alt mellom 12-26 uker