Når fortelle om graviditeten?

Hmsbaby

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Vårspirene 2021
Når forteller dere om det? Og da tenker jeg ikke på til offentligheten på Facebook, men til nærmeste familie? Venner? Kollegaer? Sjefen?

Vi har foreløpig holdt det for oss selv, men kjenner litt på at jeg har lyst til å fortelle det til mamma og søstrene mine snart:Heartred er 5 uker på vei i dag, men visste om graviditeten fra 3+3
 
Når forteller dere om det? Og da tenker jeg ikke på til offentligheten på Facebook, men til nærmeste familie? Venner? Kollegaer? Sjefen?

Vi har foreløpig holdt det for oss selv, men kjenner litt på at jeg har lyst til å fortelle det til mamma og søstrene mine snart:Heartred er 5 uker på vei i dag, men visste om graviditeten fra 3+3
Vi har en tråd til på dette som du kan titte på :)

Som jeg skrev i den: Jeg har fortalt det til noen. Kriterie mitt for å fortelle det er: «Ville jeg fortalt dette og støttet meg til vedkommende om det ikke går bra?» Om svaret er ja, så ser jeg ingen grunn til å ikke fortelle det, så sant barnefar også er enig i at det er greit å fortelle og dere ikke har en greie på å fortelle det senere sammen. :)
 
Vi har en tråd til på dette som du kan titte på :)

Som jeg skrev i den: Jeg har fortalt det til noen. Kriterie mitt for å fortelle det er: «Ville jeg fortalt dette og støttet meg til vedkommende om det ikke går bra?» Om svaret er ja, så ser jeg ingen grunn til å ikke fortelle det, så sant barnefar også er enig i at det er greit å fortelle og dere ikke har en greie på å fortelle det senere sammen. :)
Takk for svar, da kan jeg se i den andre tråden :)
 
Vi venter med å fortelle det til noen til uke 12 regner jeg med, kjedelig om det skal skje noe
 
Jeg fortalte det til sjefen i dag fordi jeg er så dårlig og trenger tilrettelegging. Hun tok det ganske bra :) Ellers venter vi nok til etter uke 12 og tul. Mulig foreldrene mine får vite det i uke 11 da jeg skal reise og besøke dem.
 
Jeg har fortalt det til sjefen min og ei venninne. Jeg valgte å fortelle det til sjefen fordi jeg har hatt ekstrem svangerskapskvalme i begge de to foregående svangerskapet mine. Så da er de forberedt hvis jeg plutselig blir sengeliggende...
 
Jeg venter litt til med å fortelle, er uke 10+2 idag og vil være sikker denne gangen... MA sist... det ble tøft.
Optimistisk nå...blir fulgt opp med Ul hver uke
 
Back
Topp