Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fin innstilling til det hele. Å lese det gjør at jeg selv føler meg tryggere på at vi har fortalt det til såpass mange![]()
Ser den. Ønsker bare ikke for mye oppmerksomhet allerede nå og vil vite at det går bra før alle får vite det. Og jeg jobber i et veldig mannsdominert miljø om dagen så jeg vil ikke bli tatt unødvendig hensyn til. Så vi venter nok til etter tul.Veldig godt å høre, det jeg også andre skal føleHvis jeg prater høyt om det, så kan det hende det hjelper andre som er i samme situasjon, men som kanskje ikke tør å snakke høyt om det. Og det er det jeg ønsker, gjøre det mer naturlig å snakke om, og mindre tabubelagt.
Ser den. Ønsker bare ikke for mye oppmerksomhet allerede nå og vil vite at det går bra før alle får vite det. Og jeg jobber i et veldig mannsdominert miljø om dagen så jeg vil ikke bli tatt unødvendig hensyn til. Så vi venter nok til etter tul.

Ja, mistenker nemlig at jeg blir fratatt oppgaver med begrunnelse av at det er farlig. Det er ikke farlig (ikke før sommeren iallfall og da er prosjektet over )Det skjønner jeg veldig godt ogsåDerfor det er godt vi alle er forskjellige
![]()
Må forsøke å la ukene gå litt mer som normalt, tenke på vanlige ting igjen. Jeg tenker bare på graviditet, baby og fremtid jeg nå

).
)
med tanke på at jeg skrev dagen før at det hadde vært fint med positiv test etter Mai.

Her er vi litt usikre. Svigers kommer nok til å få vite det ganske snart, men kun pga praktiske årsaker og tilrettelegging siden de er arbeidsgiveren min. De vet også om at vi mistet i fjor og har vert veldig fine å forholde seg til mtp det, så stresser ikke med at de får vite det tidlig. Har veldig lyst å fortelle til min mor litt tidlig, men vil helst ha en UL først. Fortalte det ikke sist, og savnet veldig å ha henne involvert når jeg mistet, har heller ikke fortalt det i ettertid. Men hun bor litt lengre unna, og syns kanskje det er mest rett å fortelle ansikt til ansikt. Noen som har erfaring med å fortelle over telefon?

det regna vi med
Samboeren min har en bror med to barn, så vi fikk eldstemann på 3 år til å fortelle faren sin at han skulle bli fetter