Når fortelle nyheten?

arw1

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Mulig det var en tråd her om det, men siden jeg er i skravlehumør, så lager jeg en til :p

Når har dere tenkt å fortelle familie, venner, jobb...??
Og har dere kanskje allerede fortalt det til noen?

:)

mamma og svigermor vet det, kanskje pappa får vite det snart. resten venter vi noen uker med å fortelle det til.

Sist fortalte vi det på julaften, til familie først og så til venner. Da var jeg nesten 3mnd på vei.
Klarer ikke helt se for meg at JEG klarer å vente så lenge den her gangen :p

Denne tassen skal jeg holde på i hemmelighet så lenge jeg klarer, dvs så lenge jeg greier å holde magen sånn nogenlunde flat når jeg er med folk:-) Noen få unntak er det allikevel noen få og nære venner skal få vite og selvfølgelig søster. Resten av familie får pent vente:-) Ønsker ikke å si så mye før det har gått lang tid for jeg vet hvordan mange reaksjoner på barn nr 3 kan bli pluss at jeg synes det er deilig at ikke alle rundt meg vet:-)

Seks venninner vet det. Klarte ikke å holde på det. Vi sier det til resten rundt uke 10 tenker jeg.

Søstre, foreldre og svigermor vet det:) skal si det til sjefen når hun kommer fra ferie om vel 2 uker, grunnet tung jobb og mye tunge løft..

Hoff....... MANGE! :P Jeg klarer bare ikke å holde kjeft :D Nærmeste familie + noen venninner vet det allerede.....

Her vet min søster det, også mine aller nærmeste venninner. Altså 4stk. Jeg vil si det til mamma og svigers, sambo er ikke helt enig. Var hos svigers på middag i dag og det var vanskelig å ikke si det, men syns jeg må vente når sambo vil vente. Men så skal vi til min mamma på middag neste søndag(morsdag og min bursdag), så jeg har sagt at da sier jeg det til henne! Basta bom :P hehe!

Her skal det nok være min og sambos hemmelighet noen uker ennå. Sjefen får vite det når det er behov for det (nattvakter/cyt.kurer etc.) Tenker vi sier det til resten av verden når jeg er over uke 12 en gang og har vært til legen

Siden sist jeg svarte har det kommet et par til på lista;) Jeg har heller ikke sagt at de ikke skal si det videre, så da er det kanskje greit å si det til resten og:)

Et vennepar og sjefen :)

Her er det bare jeg og sambo som vet det ennå + bestevenninna mi. Har blitt enige om at vi skal prøve og holde det skjult så lenge vi greier. Tenkte at juniorene i huset skal få dele nyheten med resten av familien når den tid kommer :) Jobben min er ganske grei og her blir det vel ikke noen problemer før magen begynner å komme i veien :p Så har ingen hast med å fortelle arbeidgiver heller.

Har veldig lyst å fortelle foreldrene mine og svigermor snart :-) vet at svigermor kommer til å bli glad.

Kanskje det hadde vært koselig å invitere de på middag og fortelle det da?! ;)

Her er det bare jeg, sambo å en vennine som også går gravid nå som vet det. Jeg må nok fortelle det til arbeidsgiver neste gang jeg skal offshore. Da vil jeg være 10 uker på vei. Har egentlig lyst til å fortelle det til nærmeste familie før jeg forteller det til arbeidsgiver men jeg og sambo har ikke diskutert det enda.

Har veldig lyst å fortelle foreldrene mine og svigermor snart :) vet at svigermor kommer til å bli glad.

Kanskje det hadde vært koselig å invitere de på middag og fortelle det da?! ;)

Vi var på middag da svigers fikk vite det, og mine foreldre inviterte vi på middag. De ble veldig glade! Vi har jo 6 måneders bryllupsdag i dag også - så folk har vel ventet på nyheten ;)

Får se etter uke 6 om foreldre/svigermor får vite det ;)

Er jo fint å ha hemmeligheten for oss selv en liten stund, selv om jeg har lyst å fortelle :)

Hei alle!
Jeg er helt ny her, og testet positivt idag (selv om jeg ikke klarer å tro på det ennå da)

ImageUploadedByBV Forum1359995093.806341.jpg

Jeg har tenkt å holde det hemmelig helt til jeg er iallefall 3 mnd på vei... Så får vi se :) Sist ble det en ma, så derfor... :)

Gratulerer og velkommen, Lykkefrøet :) når er termin?

Fortalt det til 2 venninner og mamma... Kommer til å fortelle lillesøsteren min det i løpet av uka. Litt godt å ha noen å prate med, spesielt om det går galt... Resten får vente til uke 12...

Back
Topp