Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg skal prøve å vente til jeg har vært på OUL, for da kan vi også fortelle dem hva vi venter 
Hihi, så søtHehe, lillemor på rett over 2 år har vi inkludert fra starten av. Hun syns det er veldig stas at mamma har en ny baby i magen som hun så fint sier[emoji87]. Vi tenker som så at om hun røper noe så er det bare en veldig søt måte å fortelle det på [emoji4]
Er ikke så lett å forstå for de små nei. Sikkert lurt å bruke tid og ta det på hans premiss.vi har snakka med den kommende storebroren på 2 ei lita stund nå. Var veldig ambivalent inforhold til at det blir lenge for en liten kropp og hvis det går dårlig, samtidig som han skjønner lite av det og det er en del av å forberede han tenker vi. Men han vil egentlig ikke snakke om det enda, med unntak av i går da han pekte på magen og sa: "mamma har baby i magen"![]()
Du er god når du klarer å la være å si noe til noen så lenge!Tror det blir avgjort litt av når "alle andre" får vite det. Når det blir vanskelig å skjule magen må jo nødvendigvis hemmeligheten ut og han må hvertfall få vite det først tenker jeg. Han skal få lov til å fortelle besteforeldre og annen familie at han skal bli storebror.
Håper det er mulig å skjule til mellom uke 15 og 20 en gang...evt etter oul.
Litt varierende altså![]()
Storebror på 6 år har spurt i årevis om jeg har baby i magen, så har så lyst å fortelle, men det blir altfor lenge å vente. Vi forteller ikke før uke 12, kanskje venter vi enda lenger viss ikke magen er altfor synelig.
Hihi, så søtJeg jobber i bhg, og det er så gøy når de små forteller det sånn helt uten videre
![]()
Er ikke så lett å forstå for de små nei. Sikkert lurt å bruke tid og ta det på hans premiss.
Du er god når du klarer å la være å si noe til noen så lenge!Sist fortalte jeg det i uke 16, da var jeg nødt da magen viste godt, skulle i konfirmasjon og bunaden passet ikke. Ville drøye lengst mulig da mine foreldre ville bli kjempe sint og skuffet (var akkurat blitt 17 år)..men denne gangen blir det stormende jubel
![]()