Når fortelle nærmeste familie?

Jeg kommer til å fortelle det til mamma snart. Hun skal snart reise vekk en stund så vil fortelle det face to face.

Jeg har kun fortalt det til yogalæreren for og ikke gjøre noe feil. Hehe.

Vil på en måte rope det ut til hele verden, men også gøy å ha en så spesiell hemmelighet. Vi venter nok til vi har vært hos lege ca uke 10 og privat ultralyd uke 11/12.

Tre nære og gode venninner vet, de vil uansett få vite det om det ikke går bra.. Kommer til å fortelle det til nærmeste familie om hjerte slår på TUL tror jeg da :)

Venter til ca uke 9 før vi forteller tenker jeg, da regner jeg det som rimelig sikkert viss vi har sett bankende hjerte på UL den uka (ekstra oppfølging) Bør fortelle det fortest mulig på jobb i forhold til vikar og selv om jeg ikke burde bry meg om det så gjør jeg det. Men da blir det bare til sjefen og mine nærmeste kollegaer og ikke "alle" det venter vi med til uke 12 ca. Er usikker på å fortelle det til min mor, hun blir så utålmodig at det kanskje er greiest å vente til 12 uker :P men sier det sikkert før.

Her går jeg ut med nyheten mellom uke 12 å 16 en gang :)

Blir etter midten av februar en gang :)

Vi håper at vi greier å vente til etter 12 uker med å fortelle om nyheten :) Mulig min mor og svigermor får vite det litt før ❤️ Om det er mulig så kunne jeg godt tenkt meg å holdt det skjult til etter OUL, men det får vi sikkert ikke til, har jo lyst til å rope det ut til hele verden :p :D

Vi venter med å fortelle det til noen, synes at det er greit at bare jeg og mannen vet det :) uansett så er ikke min familie de aller beste til å holde på hemmeligheter o_O

Svigerfamilien fikk vite det etter 6 uke pga formen. Sjefen fikk vite det mellom uke 6-7. Familien min får
Vite det når jeg er 7 uker for da får
Vi besøk og kan ikke skjule det pga formen :)

Sambo vil vente til uke 10-12, men jeg vil si det til familien etter tidlig ul, 7-8. Ellers er jeg redd noen venninner vil få vite det når jeg ikke lenger drikker alkohol på fester som kommer fremover :o

Etter uke 12:)

Far, farmor og mormor til spiren vet det. :)
Slik kommer det til å holdes så lenge som mulig, må også drøye både ul og det mer...så...blir en "god gammeldags" graviditet.

Blir nok bare meg og mannen til vi er 11/12 uker på vei ;-) selv om jeg kunne tenkt mrg å vente til folk begynte å spørre selv;-)

De nermeste får vite det rundt ca 12 uker.. andre får bite det etter ul:) ei go veninne av meg vet det;) hun fikk vite det med en gang:)

Vi fortalte det rundt 9 uker sist, da jeg var skikkelig dårlig. Denne gangen håper jeg vi kan holde det litt lenger, men vi får se.....

Fortelle det på bursdagen min i mars, håper jeg klarer og holde det skjult til da...:color

Jeg har fortalt det til min egen familie, men ikke til svigers. De var her i 3 uker i jula, og svigermor gjorde det helt klart (som så mange ganger før) at hun synes at vi ikke bør få fler enn 2 barn. Denne gangen anbefalte hun meg til og med å sterilisere meg, slik hun selv gjorde etter at hun hadde fått to. Og dette mens jeg satt med morgenkvalme og nettopp hadde fått positiv test. Så ville hun så på babytøyet vårt, for å gi til noen hun kjenner. Da jeg sa at vi ville ta vare på det i tilfelle vi fikk bruk for det, ble hun fornærmet, og buste ut med at det bare var noe tull å ha så mye klær som vi hadde - hun hadde klart seg med to skift da hun vokste opp.. Føler ikke for å dele det med henne med det aller første..!

Jeg har fortalt det til min egen familie, men ikke til svigers. De var her i 3 uker i jula, og svigermor gjorde det helt klart (som så mange ganger før) at hun synes at vi ikke bør få fler enn 2 barn. Denne gangen anbefalte hun meg til og med å sterilisere meg, slik hun selv gjorde etter at hun hadde fått to. Og dette mens jeg satt med morgenkvalme og nettopp hadde fått positiv test. Så ville hun så på babytøyet vårt, for å gi til noen hun kjenner. Da jeg sa at vi ville ta vare på det i tilfelle vi fikk bruk for det, ble hun fornærmet, og buste ut med at det bare var noe tull å ha så mye klær som vi hadde - hun hadde klart seg med to skift da hun vokste opp.. Føler ikke for å dele det med henne med det aller første..!

Oi.. Søt dame, da! :S

Gurimalla :o hva sier mannen din om dette?!

Oi sann!!! Dette var kraftig kost!!!

Back
Topp