Når fortelle nærmeste familie?

Millian

Glad i forumet
Septemberlykke 2016
Det klør etter å fortelle det! Aller mest har jeg lyst til å fortelle det til farmor og farfar, da det blir deres første oldebarn, og søstren til farfar gikk bort for kort tid siden.
I tillegg vil jeg si det til min ene søster og mamma. Tror vi sier det til svigers til helgen (bor ikke langt fra oss). Er 4+4 i dag.

Når slapp/slipper du nyheten?

Så det til mamma når jeg var 6+4 men det var fordi jeg var så dårlig at jeg kunne ikke holde det sjult mer

Vi kommer ikke til å si noe før vi er i uke 11-12 :) Liker at det er vår hemmelighet ;)

Jeg tror ikke jeg vil si det før ul. Vil være sikker på at det er liv

Jeg sa det til mamma med en gang jeg fikk positiv test :) og svigers dagen etter.

Kommer til å fortelle familie, venner og kollegaer når vi er passert 12 uker . Gleder meg:)

Uke 7-8 til svigers sist. Svigermor klarte ikke holde tett så to dager etter visste min mor, kollegaer og sjefen min det (bor i en relativt liten by). Denne gangen venter vi til 12-13, mulig jeg forteller min nærmeste venninne det litt før :)

Uke 7-8 til svigers sist. Svigermor klarte ikke holde tett så to dager etter visste min mor, kollegaer og sjefen min det (bor i en relativt liten by). Denne gangen venter vi til 12-13, mulig jeg forteller min nærmeste venninne det litt før :)

Da hadde jeg blitt suuur :@ kjedelig å ikke være den som forteller det sikkert

Sa det til min mor et par timer etter samboer fikk vite det. Greit og ha noe støtte vist ting ikke går veien:Heartred

Da hadde jeg og blitt utrolig sur, kjente jeg ble irritert av å lese det:( En av gledene er å fortelle det selv!
Tror derfor at jeg må ai det til søstren min først og så skravlemamma :p

Mamma, pappa og søstra mi vet det :-) svigerslekta får vite det etter passert 12 uker, tror jeg :-)

Haha litt stolt svigermor eller?
Haha!!

Skjønner godt at hun ikke er den første som får vite denne gangen;)

En av mine aller nærmeste venninder vet om det. Resten får vente til uke 12:)

Haha litt stolt svigermor eller?
Haha!!

Skjønner godt at hun ikke er den første som får vite denne gangen;)

Veldig stolt:) Tror ikke hun mente noe slemt med det, men følte at hun ikke respekterte og "stjal" gleden ved å fortelle der selv. Men men, nå skal mannen min og jeg nyte det at bare vi to vet i mange uker :) Vi har for øvrig laget kodeord for graviditeten slik at sønnen på snart tre ikke skal videreformidle nyheten :D

Har fortalt min familie, men ikke mannens. Tror nok de får vite det om et par mnd om mannen ikke nevner det før, men tviler.

Vi fortalte det til nærmeste familie når vi fikk positiv test :happy:
Jeg har så lyst til å rope det ut til hele verden! :D Men venter nok med å fortelle det til venner og bekjente når vi har sett et bankende hjerte :happy::Heartblue

Vi vil vente med å fortelle det til vi har passert 12 uker. Da er alt mye sikrere:-)

Back
Topp