Når fortelle det?

Har ikke sagt det til noen enda. Kommer antakelig til å si det til mamma og pappa hvis vi havner i en setting der det ville vært naturlig å drikke alkohol. Håper jeg klarer meg til uke 12 uten å snakke med arbeidsgiver, men det spørs da formen ikke er på topp for tiden.

Tror jeg skal fortelle det til familien til meg og samboer etter TUL på fredag, også de nærmeste vennene våres, så får vi prøve å holde det hemmelig til etter uke 12 :happy: På fredag er jeg i uke 7+4

Vi har fortalt det til besteforeldre, sjefen min og de 2 kollegene på min avdeling,og noen venner:wacky:
Jeg har ny oppdaget diabetes, og er skikkelig dårlig, så vi trenger litt hjelp av folk rundt oss akkurat nå, så da ble det slik denne gangen:shifty:

Jeg har fortalt det til mamma, og et par kollegaer, og det er bare fordi jeg er så kvalm at det er vanskelig å skjule på jobb:hungover:
Skal fortelle det til resten av familien, og storebrødre etter ultralyd i 13+1.

Vi har fortalt det til barna våre, og foreldrene våre. Ellers har vi tenkt å vente til uke 12. Usikker på hvortid jeg skal fortelle det til sjefen, så lenge formen holder seg noenlunde venter jeg en stund til. Skal på tidlig ul 8+6. Er 5+2 nå, så er en stund til :)

Har allerede snakket med sjefene på jobb, fortalt det til mine å hans foreldre slik at vi ikke står alene hvis det ikke skulle gå og 2 gode venninner. :Heartpink

Har enda ikke fortelt det til sjefen min, men det gjør jeg første arbeidsdag, ettersom jeg ikke vil ta det på telefon. Vi har heller ikke fortalt det til familie, kun noen få venner. Vi skal fortelle det til familien når vi vett kjønnet som ca er i begynnelsen av mars er da rundt 14 uker på vei. Forsatt 6 uker til, så veldig spent på om vi klarer å holde det så lenge uten at de ser det.
Kjenner selvsagt at det er tøft å holde dette hemmelig for min mor ettersom vi har så veldig godt forhold og fortelle alt til hverandre, men siden alle i familiene viste om dette i det vi testet postiv med minsten pga det sist gang var ivf og lang tid på å få det til. Så ville vi denne gangen ha den lille gleden om at vi har fått det til, i tillegg uten særlig vansker for oss selv en liten stund.

Har fortalt det til mamma og søsteren til mannen, oooog mine to fast ansatte.. Jeg har vært så utrolig dårlig og virkelig ikke dratt min del av lasset, så tilslutt måtte jeg bare forklare de hvorfor de må gjøre "alt" for tiden

Back
Topp