Når fortelle det

Septemberkansje

Betatt av forumet
Januarskatter 2015
Til sjefen på jobben at enn er gravid???noen som har fortalt det ??kjenner eg gruer meg veldig til det :mad:

Måtte fortelle noen dager etter positiv test siden jeg går på svangerskapspenger, gikk fint det :)

Ikke før etter jeg har vert på ferie, går på ferie i uke 30 og kommer igjen når jeg en 19-20 uker :-)

Termin 4.januar ❤

Tenkte å fortelle etter ferien. :) Er i arb.praksis så er ikke helt krise, men skal jobbe stortsett hele juli og august :)

Blir vel juli/august sikkert .. Stresser ikke med det:p hehe

<3 venter en vinterbebi <3

August blir jo absolutt siste siden man må si ifra før 3 mnd før man går ut i permisjon .. Å den starter jo starten av desember for min del

<3 venter en vinterbebi <3

Måtte fortelle et par uker etter positiv test pga arbeidsstilling til høsten. Skulle ha startet med en helt ny klasse. Med tanke på elevene er det både surrete og litt kaotisk å ha en kontaktlærer i et halvt år for så å bytte...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Måtte fortelle den dagen jeg fikk postitiv test, for jeg gikk rett ut i sykemelding..

Sa det bare få dager etter positiv test siden jeg begynte å bli dårlig. Sist sa jeg det også rundt uke 5 grunnet hyperemesis... men hadde jeg kunnet vente, hadde jeg nok ikke sagt noe før i august etter oul

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Måtte si d ganske tidlig pga jobben og måtte ha tilrettelegging på jobb.. ellers hadde jeg nok ventet

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Jeg venter til over ferien. Gruer meg, for jeg har en ledende rolle, og har vært sykemeldt siden vinteren. Er nettopp begynt å jobbe litt igjen.

Jeg sa det i uke 7, tror jeg. Følte det var mest rettferdig sånn pga planlegging for neste barnehageår. Jeg kommer og til å være på en annen avdeling enn tidligere planlagt, pga graviditeten.

Jeg fortalte det samme dag som positiv test, siden jeg trengte tilrettelegging :) Han ble veldig glad, og hans første kommentar var "det var på tide" :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg fortalte det par dager etter positiv test pga tilrettelegging

Termin januar 2015

Blir nokk i august etter ferien. Om det ikke skjer ett eller annet før ferien som gjør at jeg bør si d:p

Jeg sa det en uke etter positiv test. Har kommunal jordmor som følger opp, og synes det er fint at sjefen vet det. Har vært litt ekstra sliten om dagen. Men ingen av de jeg jobber med "på gulvet" vet det enda, så de må vel snart få beskjed så de kan ta litt hensyn ;)

22. januar 2015 <3

Fortalte det 4-5 uke. Pga tunge belastninger på jobben. Greit også å gi beskjed til sjefen tidlig, så han/hun veit grunnen til egenmeldinger osv :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg fortalte det da jeg var 8 uker på vei. Kasta opp, og ble innlagt for å få intravenøst væske. Følte det burde forklares ;)

Tobarnsmamma i januar 2015<3

Kommer til å fortelle det til sjefen i morgen. Skal på en tung avdeling i helgen, å er satt opp sammen med to uduglige arbeidskollegaer. Vet at jeg kommer til å jobbe livet av meg. Å det er jeg ikke i forn til nå!
Så skal be om å bli satt på en litt mindre avdeling for å hindre sykmelding midt i feriekaoset.

❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 17. Januar❤️

Back
Topp