Når fortelle det til søsken

Å blir det ikke aktuelt hos oss flere ganger, men ville fortalt rett før vi fortalte til alle andre. Slik kan ikke barnet avsløre noe hemmelig, men heller ikke være uvitende om noen skulle spørre de om mamma har baby i magen...

jeg vet ikke når vi skal fortelle det til datteren min. Hun snakker allerede om at hun vil så gjerne bli storesøster. Men jeg vil ikke at ventetiden skal bli for lang. Vi skal ikke fortelle det til noen før etter uke 12, mye mulig vi venter helt til ultralyden i uke 18-19. Da tar vi med mamman min og datteren min <3

Mi var 2,5 år så jeg hadde tenkt å vente så lenge som mulig... Hu gjetta det selv når jeg var 13 uker på vei " mamma hvorfor har du så stor mage, er det baby inni?"

Jeg er ca 9 uker og har veldig lyst til å si det til henne imorgen :) men usikker på om jeg skal vente til jeg er over 12 uker..
Vis det er ok for deg at andre rundt dere får vite det så tidlig er det bare å si det ^^ må være utrolig morsomt å fortelle det til så store søsken!!
Min største var bare 11mnd når jeg ble gravid så han skjønte ikke særlig mye sv det som skjedde..

8 uker ca. Da hang jeg mer eller mindre hele dagen over dasskåla. :p Så var like greit å la hu få vite det først så hu kunne fortelle besteforeldrene at hu skulle bli storesøster :)

Back
Topp