Når fortelle det til søsken

Fortalte det når jeg var 12uker :-)

Jeg er ca 9 uker og har veldig lyst til å si det til henne imorgen :) men usikker på om jeg skal vente til jeg er over 12 uker..

Hmm hvis de er store nok til å forstå ville jeg ha fortalt det tidlig. Jeg blir ganske dårlig, så jeg fortalte det vel rundt uke 9.

Da jeg var 12 uker :)

Fortalte det første gang rundt uke 13, etter ul. Han er bare 3 og tenkte at han lett kunne avsløre det hvis vi sa noe før det var offisielt:p

Storebror her var ca 3 år og 3-4 måneder og fikk vite det da jeg var 8 uker på vei :)

Storebror på da 2 1/2 fikk være med til jordmor i uke 11+0. Da forberedte vi han på det dagen før at i morgen skal vi høre på babyen i magen. Tror faktisk han skjønte det:)

Tenker vi venter til etter 12 uker når det blir aktuelt. Men hvis alt går etter planen er han 1,5 år da, så jeg vet ikke hvor mye av det han vil skjønne.

Jeg er ca 9 uker og har veldig lyst til å si det til henne imorgen :) men usikker på om jeg skal vente til jeg er over 12 uker..
Jeg fortalte jo det til mine på 5 og 6 når jeg var 8 uker. Tenker at om jeg spontanaborterer er det en del av livet det også... Min beste vennine mistet i uke 39, så man kan aldri være helt trygg desverre <3

Jeg fortalte jo det til mine på 5 og 6 når jeg var 8 uker. Tenker at om jeg spontanaborterer er det en del av livet det også... Min beste vennine mistet i uke 39, så man kan aldri være helt trygg desverre <3
Jeg fortalte det til henne idag :) klarte ikke å vente lengre ;) hun ble kjempeglad! Er veldig enig med deg! Uff,så trist :(

Back
Topp