Når fortelle det til familie og venner?

Jeg har fortalt det til en venninne, men bortsett fra det så har vi tenkt å holde det hemmelig til rundt uke 11-12. Siden vi har opplevd å miste før så ønsker vi ikke å fortelle det for tidlig heller. Ulempen er at det er mye sosialt i mai med både alkohol og spekemat, så regner med at noen vil få mistanke.

Her er det bare 3 søsken og en arbeidskollega som vet det enda. Vi vil gjerne vente til vi har vært med lege til å fortelle resten

Svigermor og svigerinne vet om icsi-forsøket for to uker siden, så de kommer til å spørre på torsdag for å si det sånn! :) helst ville jeg venta til uke 12 med å si det til andre, men får vel ta det etter vi har hørt at det er hjertelyd så ikke det blir for urettferdig for min familie..

Her skal det holdes hemmelig en stund til. Føler det er litt skummelt å skrive her inne fordi det er så ferskt og vi skal holde litt lav profil rundt dette en stund til overfor kjente. Må forberede oss på responsen tror jeg

Vanskelig å ikke fortelle 4 åringen i hus siden han har spurt om han kan bli storebror i flere måneder. Men det blir å vente til etter tidlig ultralyd og vi har sett/hørt ett bankende hjerte :) ingen andre får vite noe før han vet :)

Vanskelig å ikke fortelle 4 åringen i hus siden han har spurt om han kan bli storebror i flere måneder. Men det blir å vente til etter tidlig ultralyd og vi har sett/hørt ett bankende hjerte :) ingen andre får vite noe før han vet :)

Vesla vår begynte også å mase om baby da hun var fire :) gleder med så til å fortelle henne det! Hun er 7 nå da. Så skal hun få lov å fortelle det til de andre i familien :)

Eldste har snakket om at vi måtte skaffe oss en baby til i det siste. Minstebror er jo snart to år, så han er ikke baby lenger. Håper ikke han forventer at stadig tilskudd av babyer :o Blir nok ungene som får vite det først her og

Æsj, idag skjedde det jeg var redd for. Svigermor og svigerinne visste om innsett og derfor at testdato var i dag. Jeg prøvde være i forkant og avtale en middag i dag så vi kunne fortelle det, men de dro på hytta i stedet. Og nå kom meldingen: hvordan gikk det i dag? Jeg har for søren ikke lyst til å si det på mld!! :/ arg, hva gjør jeg nå da?

Vi venter til vi har vært på tidlig ul med å fortelle det til noen.. Sist ul i uke 10 så var det ikke noe hjerteslag, men et foster som hadde dødd dagen før :/ er litt reservert pga det..

Æsj, idag skjedde det jeg var redd for. Svigermor og svigerinne visste om innsett og derfor at testdato var i dag. Jeg prøvde være i forkant og avtale en middag i dag så vi kunne fortelle det, men de dro på hytta i stedet. Og nå kom meldingen: hvordan gikk det i dag? Jeg har for søren ikke lyst til å si det på mld!! :/ arg, hva gjør jeg nå da?

Neii så dritt! :(

Åh. Den er vanskelig. Kan du snike unna med at du ikke har testet enda?

Vet du hva, hvis du vil overraske så hadde jeg bare løyet og sagt at testen var negativ. Så får de heller vite nyheten når dere kan si det slik dere vil og når dere er klare. :)

Vet du hva, hvis du vil overraske så hadde jeg bare løyet og sagt at testen var negativ. Så får de heller vite nyheten når dere kan si det slik dere vil og når dere er klare. :)

Jeg svarte at jeg ikke får kontakt med ivf-klinikken før mandag siden det er langhelg :P og at vi skulle møtes søndag eller mandag. fikk til svar at hun trodde jeg skulle ta hjemmetest, svarte ikke på den. :p

Back
Topp