Når fortelle arbeidsgiver om graviditeten..?

Det gikk faktisk veldig fint! :) Dessverre for arbeidsgiver skal nå 3 av 4 av oss jentene ut i perm til høsten... haha, huff...
Se der ja ❤️ D meste av bekymringer blir ikke virkelige, heldigvis ;) <———- fant endelig smilyen..
 
Jeg sa det i uke 6 cirka fordi jeg var så dårlig og har et veldig godt forhold til sjefen:) tror alle på jobb bare ventet på det da jeg har en på tre år fra før ;)
 
12+2 og har ikke fortalt det enda, tenker jeg drøyer det noen uker til... Usikker på hvordan nyheten blir mottatt....
 
Har heller ikke sagt noe enda. Har mest lyst å vente til etter oul, sånn at jeg først kan se om alt er bra.
 
Jeg fortalte i uke 14, da jeg fikk legeerklæring for å fortsette med hjemmekontor. Ble mottatt veldig fint. Det er et fåtall av kollegaene mine som vet, og mulig jeg ikke forteller de andre noe før rett før ferien, etter OUL. Eller at jeg venter til etter ferien. Rådførte meg med ei som hadde samme termin som meg ifjor. Hadde det ikke vært koronatid hadde jeg nok fortalt noe seinere til nærmeste leder også.
 
Har heller ikke sagt noe enda. Har mest lyst å vente til etter oul, sånn at jeg først kan se om alt er bra.

Hadde tenkt å vente jeg også.. Mn med mage stor mage i mnd 3 allerede og jojo form før d gjorde at jeg måtte fortelle ganske raskt
 
Jeg sa det sist uke. Gruet meg veldig fordi jeg kun begynte for seks måneder siden. Men det gikk fint :)
 
Jeg skal fortelle det til sjefen og kollegar etter OUL (hvis alt er bra med barnet, selvfølgelig). Jeg er i min 19 uke den uken. Jeg er førstegangsgravid så selv om magen har begynt å vokse litt, skal det gå greit å skjule den frem til da. Litt over én uke igjen til OUL.:rolleyes:
 
Fortalte det denne uka til sjefen. Ble heldigvis svært godt mottatt :) :)
 
Back
Topp