Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min er borte så å si men nå fikk ikke jeg så tydelig strek heller. Vare en svak svak strek bare
Ikke borte enda her heller.. 1 mnd..
6 uker til torsdager det lenge siden du fikk da?
Heldigvis skal jeg ikke vise magen min helt endaååh synes ikke det er noe fint så håpet den skulle forsvinne fort..
er bare 9dager siden fødsel da såå jeg må vel bare vente..
Heldigvis skal jeg ikke vise magen min helt enda
Satser på at det ikke går så lang tid!nei ikke jeg heller.. men om det tar 2mnd er det jo i badesesongen
Ha ha! Samma her! Jeg trodde ikke jeg hadde fått denne streken denne gangen, men det hadde jeg visst alikevel! Merkelig!!Jeg sa jo at jeg ikke hadde fått den streken, men etter fødselen så jeg den. Har den fortsatt etter 1,5 måned. Syns å huske at det tar litt tid.
Jeg så først min etter fødsel hadde ikke føre, eller så den hvertfall ikkeHa ha! Samma her! Jeg trodde ikke jeg hadde fått denne streken denne gangen, men det hadde jeg visst alikevel! Merkelig!!
Ha ha! Samma her! Jeg trodde ikke jeg hadde fått denne streken denne gangen, men det hadde jeg visst alikevel! Merkelig!!
Jeg så først min etter fødsel hadde ikke føre, eller så den hvertfall ikke
Veldig merkelig. Skulle tro den kom mens jeg var i fødsel.
Ha ha! Samma her! Jeg trodde ikke jeg hadde fått denne streken denne gangen, men det hadde jeg visst alikevel! Merkelig!!