Når forsvinner..?

Lykkeligfargeklatt

<3 lillegutt i magen
Aprilbarna`15
den brune streken over/under magen?
navlen min ble også rar etter gravidmagen.. ser ikke ut som den har tenkt seg tilbake slik den var heller :o

Vedlegg

• 1431436995598.jpg
    1431436995598.jpg
    78,2 KB · Visninger: 77
Ikke borte enda her heller.. 1 mnd..

Min er borte så å si ;) men nå fikk ikke jeg så tydelig strek heller. Vare en svak svak strek bare :p

Har hatt det slik med de alle og det tar litt tid før den forsvinner. Husker ikke hvor lang tid..

Jeg sa jo at jeg ikke hadde fått den streken, men etter fødselen så jeg den. :P Har den fortsatt etter 1,5 måned. Syns å huske at det tar litt tid.

Jeg sa jo at jeg ikke hadde fått den streken, men etter fødselen så jeg den. :P Har den fortsatt etter 1,5 måned. Syns å huske at det tar litt tid.
Ha ha! Samma her! Jeg trodde ikke jeg hadde fått denne streken denne gangen, men det hadde jeg visst alikevel! Merkelig!!

Vises veldig godt hos meg også (6 uker siden fødsel) men jeg liker steken min litt. Fint minne om gravidmagen :)

Jeg så først min etter fødsel :p hadde ikke føre, eller så den hvertfall ikke :p
Veldig merkelig. :P Skulle tro den kom mens jeg var i fødsel. :P
Ha ha! Samma her! Jeg trodde ikke jeg hadde fått denne streken denne gangen, men det hadde jeg visst alikevel! Merkelig!!

Når huden blir mindre tøyd kommer fargene mere frem tror jeg.. pigmentene blir liksom tettere..

Edit: f.eks om sommern når en er brun er magen mye brunere når den skrukkes litt sammen

Last edited:
Back
Topp