Når flyttet

.::Tiiine::.

Forumet er livet
dere sammen med kjæresten etter dere møttes ? Hvor går grensen liksom? Synd du mye endret seg etter dere flyttet sammen? Positivt eller mye negativt?

ååå. Det er lenge siden det.. *føle seg som en gammel kjerring*

Vi flyttet sammen når vi hadde vært sammen i nesten 2 år.. for snart 8 år siden.

Må bare innrømme at jeg ikke hukser så mye av overgangen. Da var vi 20 og 23 år gamle- eller vi ble det på høsten etterpå.

Vi hadde bodd i hvert sitt land i 1 år og det var uutholdelig, så da flyttet jeg ut til England til han etter at det året var gått[:)] er 13 år siden snart så jo det er MASSE som har forandret seg[8D] som kanskje for ventet på så lang tid.

Men sånn i første omgang så ble mitt enorme behov for å leke hus og en mann som aldri hadde måtte ta seg av segselv til at vi gikk på en smell etter 2 år. Da skjønte jeg at dette orket jeg ikke og siden har jeg strevet mot et mer likestillt hjem[8D]

Jeg flyttet inn til han uken etter vi møttes[8D] Og det er 10 år siden til sommeren[:D]

Men med barn hadde jeg IKKE hatt det travelt!!! Da hadde jeg tatt ting veldig gradvis[;)]

Flyttet sammen etter sånn ca 2 år når vi kjøpte leilighet. Men bodde så si sammen de to årene før det og. 

ORIGINAL: Vand

Jeg flyttet inn til han uken etter vi møttes[8D] Og det er 10 år siden til sommeren[:D]

Men med barn hadde jeg IKKE hatt det travelt!!! Da hadde jeg tatt ting veldig gradvis[;)]

Jepp tar det rolig her, fikk ikke møte Oliver før 2,5 mnd etter jeg traff han osv :) Vi 3 er sammen noen ganger i helgene osv, men sover hos han annen hver uke da, når jeg ikke har Oliver [:)] heldigvis så er Trond veldig glad i barn å digger Oliver :)

Jeg tror kanskje vi flyttet sammen etter et år eller noe? Husker ikke helt, jeg... Og så var overgangen ganske så gradvis[;)] Alt var bare bra, forresten[:)]

vi flyttet sammen etter 8-9 mnd. Hos oss endret myyye seg. Vi er visst begge to sta mennesker, som ikke liker å gjøre mer enn den andre. Haha... og det var litt negativt for oss.. men det skal sies at etter 6-7 mnd så ble vi vant til det, og nå etter 9 mnd har vi aldri hatt det bedre :)

jeg må også si at overgangen hos oss var rolig. Han var jo mye hos oss i leiligheten min før vi flyttet sammen også. Så hvis dere bare er sammen med Oliver i helgene innimellom, så tenker jeg egentlig kanskje at han bør begynne å overnatte hos dere, eller dere hos han noen ganger i ukedagene når du har oliver også, før han plutselig bor sammen med dere på heltid. Hvis du skjønner? Men det har kanskje ingenting å si det heller

vi flyttet sammen etter 2mnd vi....[:)]dette var for 5 år siden.
syns det var deilig jeg, når man ikke er 19-20 år lengre så er det ikke noe vits i å vente noe særlig, og som regel så bor man jo nesten hos hverandre allikevel har med bag for hver gang liksom.
Syns ikke det var noe som var negativt med det, da slipper man jo å planlegge så veldig når man skal sees osv.
Men nå hadde ikke vi barn da så er muligens greit å vente litt lengre når man har barn på hver sin kant (eller han har kanskje ikke barn?)

vi flytter ordentlig sammen etter ett halvt år, men bodde sånn ¨nesten¨ sammen fra dag 1.
har var i militæret, så var vel litt kjekkere å være hos meg med leilighet enn et ettroms på jobben[:)]
men blir jo litt anderledes når det er barn inni bildet da[:)]

ORIGINAL: Reinbue

jeg må også si at overgangen hos oss var rolig. Han var jo mye hos oss i leiligheten min før vi flyttet sammen også. Så hvis dere bare er sammen med Oliver i helgene innimellom, så tenker jeg egentlig kanskje at han bør begynne å overnatte hos dere, eller dere hos han noen ganger i ukedagene når du har oliver også, før han plutselig bor sammen med dere på heltid. Hvis du skjønner? Men det har kanskje ingenting å si det heller

Jepp har tenkt den tanken mange ganger, føler noen ganger at Trond føler han ikke skal ''trenge'' seg for mye på og trør roligt i dørene ;) han er en veldig rolig person også [:)]

Vi flyttet sammen etter 4 mnd..... Jeg bodde i bergen, han i hønefoss. Vi taklet ikke langdistanseforhold. Så da flyttet jeg ned til ham, og fikk meg jobb der. Syns det var fantastisk å flytte sammen! Dette er 7,5 år siden nå da.

1 år etter[:)] d er 5 år siden[;)] har gått veldig bra[:)]

hehe ja jeg var 16 og vi hadde vært sammen i nesten et år.. vi ble utsatt for en ulykke og T klarte seg ikke selv så da flyttet jeg inn.. men byttet ikke adresse før jeg var 17.
Det var ikke bare positivt da vi begge var unge og han har ikke vokst opp med noen familie.. men det var mye bedre enn å bo under samme tak som mine foreldre.
å dette er da 9 år siden[:)]

Back
Topp