Når fikk mannen vite?

liljis

Elsker forumet
Julibarna2014
Når fikk mannen vite at testen var positiv? Hvor lang tid tok det Før du fortalte, og hvordan gjorde du det? Var det noen andre som fikk nyheten først? Det lurer jeg på da :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Mannen først, slang den i trynet hans. Han hadde akkurat lagt seg i senga :p

Så rett etter han snappet jeg en venninne :p

Han hadde dratt på poden da jeg testet positiv, så jeg fortalte da jeg hentet han på jobb for å dra på hyttetur :) sa det var ganske usikkert da, så han ikke skulle få for høye forventninger. Men ble positiv etter helga og :) ikke tenkt å si det til noen andre med det første..

Måtte ha et ekstra sett øyer for å se streken denne gangen. Forrige gang sa jeg det dagen etter positiv test.

Mamma til Herman venter lillebrøster mars 2014
Taster på appen :-)

Han fikk vite med en gang! Fikk streng beskjed etter sist gang at jeg måtte vekke han og si fra! Gjorde nemlig ikke det sist! Vel jeg sa fra, men han vakke helt våken:)

Han visste at jeg hadde symptomer og visste at jeg testet hver dag, så da jeg kom hjem etter jobb den dagen jeg hadde testet positivt (han var allerede gått på jobb da jeg testet, og jeg ville ikke si det på sms akkurat), spurte han om jeg var gravid. :)

Hadde sett det som helt uaktuelt å fortelle det til venninner eller andre før jeg fortalte det til han.

Testet forrige fredag, han fikk vite det den kvelden. Han ble superoverrasket, klaffet jo før vi hadde begynt å prøve aktivt :-) tok en digital test søndag morgen, da trippet han utenfor badet. måtte si det til to nære venninner på søndag, siden vi hadde avtalt vinkveld for lenge siden, og jeg sier sjelden nei til et glass vin :-) syns det er naturlig at mannen får vite først, han er jo delaktig...

Jeg testet positivt i går etter han var reist på arbeid. Sendte han MMS med bilde av testen. Tok det som en selvfølge at han skjønte at den var positiv. Men neida, fikk svar tilbake om hvor mange streker man måtte ha for å få baby ;)

Jeg testet positivt i går etter han var reist på arbeid. Sendte han MMS med bilde av testen. Tok det som en selvfølge at han skjønte at den var positiv. Men neida, fikk svar tilbake om hvor mange streker man måtte ha for å få baby ;)

Haha, det er så mannfolk :)

Vi satt og så på testen sammen, begge gangene:-)

Jeg sa det til han med en eneste gang, løp inn i senga med testen.
Skjønner ikke hvorfor man skal vente jeg da...man er jo liksom to om det.

Tok testen kl 5 på natten. Hadde planlagt å teste, og klarte ikke å vente lenger. Vekket han rett etter at testen var tatt ;) Skrudde på lyset, hoppet i senga og viste han testen. Han var litt forfjamset midt på natta ;)

Han fikk vite det like etter jeg hadde tatt testen. Jeg var litt i sjokk, for hadde ikke trodd at vi skulle klare å bli gravide uten litt hjelp denne gangen. På grunn av pcos. Han ble like sjokka som meg ;) vi har ikke sagt det til noen andre enda.

Kanskje jeg skal fortelle litt selv :P typisk nok var han bortreist, og satt i møte. Første jeg gjorde var å finne mobilen. Ringte og ringte samtidig som jeg følte jeg holdt på å få oksygenmangel :P heldigvis tok han telefonen, og jublet :D deretter ringte jeg venninna mi. Har måttet si det til flere allerede. Jobben min kan være litt ekkel til tider, og med en snikende kvalme på gang har jeg måttet alliere meg med et par stykker :)

- Appen

Back
Topp