Når fikk du vite kjønn?

Verdt det synes du?
Ja, i og med at jeg er så nært 35 når jeg føder så tenker jeg det. Jobber og med risiko og tenker verstefallscenarioer i mye så for meg var det en billig investering i forhold til å slippe den bekymringen
 
Ja, i og med at jeg er så nært 35 når jeg føder så tenker jeg det. Jobber og med risiko og tenker verstefallscenarioer i mye så for meg var det en billig investering i forhold til å slippe den bekymringen
Jeg får NIPT via sykehuset siden jeg har fylt 35, men har forstått det sånn at man får mer opplysninger fra nipt tatt i utlandet? Vurderer når vi skal til Danmark i sommer, men blir så usikker da det er en del penger
 
Jeg får NIPT via sykehuset siden jeg har fylt 35, men har forstått det sånn at man får mer opplysninger fra nipt tatt i utlandet? Vurderer når vi skal til Danmark i sommer, men blir så usikker da det er en del penger
Hvis du får det dekka av det offentlige ville jeg tatt den. Du får vite mye mer i Danmark, men da bør du sette deg inn i hva de sjekker og sannsynligheten for at det resultatet stemmer (når det gjelder det de tester for utenom trisomier). I sverige tester de bare for de tre trisomiene de sjekker i norge + kjønn
 
På tidlig ultralyd med nr.3 i uke 14. Var ingen tvil om at han var en gutt. Med de to andre var det i uke 17-19
 
Jeg fikk vite i uke 12 på tidlig ultralyd med forrige, men det var privat og hun sa at hun egentlig ikke fikk fastslå noe :) Men det stemte på ordinær UL også!
 
Jeg fikk vite i uke 12 på tidlig ultralyd med forrige, men det var privat og hun sa at hun egentlig ikke fikk fastslå noe :) Men det stemte på ordinær UL også!
Var det gutt eller jente? Føler det ofte stemmer med gutt men ikke jenter
 
Jeg fikk vite at det var jente i uke 12 med forrige, men det var nok litt sjansespill. Som den veldig joviale gynekologen som tok tul sa da "jeg ser ingen pænis nei, så sjansen er stor for at dette er ei jente" :laughing002
Aaah se der ja! Hahaha så artig :laughing021
 
Jeg får NIPT via sykehuset siden jeg har fylt 35, men har forstått det sånn at man får mer opplysninger fra nipt tatt i utlandet? Vurderer når vi skal til Danmark i sommer, men blir så usikker da det er en del penger
Tusen takk for tips.
Vi har tenkt at privat NIPT-TEST er verdt pengene pga alderen min. Bestilte i Norge privat, men pga ferie fikk jeg ikke time før 15.08. + 10 dagers ventetid. Koster ca 10 800,-
Pluss at jeg er i uke 10 nå.
Så ringte samboer og ble enige om bestille i Sverige og avlyse timen vi fikk privat her.

Fikk time denne uken i Sverige, så blir en harrytur på samboeren :)
 
Back
Topp