Ørkenrev
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Maiblomstene 2020
Junilykke 2020 ♡
Februarhjertene 2025
Verdt det synes du?Betalte 5800 for nipt express med ultralyd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Verdt det synes du?Betalte 5800 for nipt express med ultralyd
Ja, i og med at jeg er så nært 35 når jeg føder så tenker jeg det. Jobber og med risiko og tenker verstefallscenarioer i mye så for meg var det en billig investering i forhold til å slippe den bekymringenVerdt det synes du?
Jeg får NIPT via sykehuset siden jeg har fylt 35, men har forstått det sånn at man får mer opplysninger fra nipt tatt i utlandet? Vurderer når vi skal til Danmark i sommer, men blir så usikker da det er en del pengerJa, i og med at jeg er så nært 35 når jeg føder så tenker jeg det. Jobber og med risiko og tenker verstefallscenarioer i mye så for meg var det en billig investering i forhold til å slippe den bekymringen
Hvis du får det dekka av det offentlige ville jeg tatt den. Du får vite mye mer i Danmark, men da bør du sette deg inn i hva de sjekker og sannsynligheten for at det resultatet stemmer (når det gjelder det de tester for utenom trisomier). I sverige tester de bare for de tre trisomiene de sjekker i norge + kjønnJeg får NIPT via sykehuset siden jeg har fylt 35, men har forstått det sånn at man får mer opplysninger fra nipt tatt i utlandet? Vurderer når vi skal til Danmark i sommer, men blir så usikker da det er en del penger
Var det gutt eller jente? Føler det ofte stemmer med gutt men ikke jenterJeg fikk vite i uke 12 på tidlig ultralyd med forrige, men det var privat og hun sa at hun egentlig ikke fikk fastslå noe Men det stemte på ordinær UL også!
Det var gutt! Jeg også synes ofte de ser gutt fort, men vanskeligere å fastslå jente så tidligVar det gutt eller jente? Føler det ofte stemmer med gutt men ikke jenter
Jeg fikk vite at det var jente i uke 12 med forrige, men det var nok litt sjansespill. Som den veldig joviale gynekologen som tok tul sa da "jeg ser ingen pænis nei, så sjansen er stor for at dette er ei jente"Det var gutt! Jeg også synes ofte de ser gutt fort, men vanskeligere å fastslå jente så tidlig
Aaah se der ja! Hahaha så artigJeg fikk vite at det var jente i uke 12 med forrige, men det var nok litt sjansespill. Som den veldig joviale gynekologen som tok tul sa da "jeg ser ingen pænis nei, så sjansen er stor for at dette er ei jente"
Haha, ja med den breieste trondhjems-disalekten og det er vel strengt tatt det de ser etterAaah se der ja! Hahaha så artig
Tusen takk for tips.Jeg får NIPT via sykehuset siden jeg har fylt 35, men har forstått det sånn at man får mer opplysninger fra nipt tatt i utlandet? Vurderer når vi skal til Danmark i sommer, men blir så usikker da det er en del penger