Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herlighet så mange ultralyder! Hurra for deltakelse i forskning Men hvordan holdt du ut så lenge hver gang? Det ble ikke ufattelig kjedelig med alle mål som skulle gjennomgås?I begge mine tidligere svangerskap var jeg på ultralyd i forskning i uke 7, 10, 13, 18, 24, 30, 36, 38, 39 (og 40 og 41 med nr. 2). Jeg var også på privat ultralyd i uke 12 for å se etter avvik i den «ideelle» uka, med første barnet. På 12-ukerskontrollen privat fikk jeg vite at det 99% sikkert var gutt. På 18-ukerskontrollen i forskninga var det 100% jente - som også stemte ved fødsel. Hadde de sett kjønn tidligere, hadde de sagt det. Hver ultralydtime varte 1 til 2,5 timer avhengig av hva de skulle sjekke fra gang til gang.
Så jeg fikk vite kjønn ved uke 18 ved begge mine to. Jeg var selv aldri i tvil heller da jeg så det ved uke 18. Var SVÆRT lett å se (når de viser seg frem).
Det var to ulike apparater. Det ene tok 30-60 minutter. Der fikk jeg se babyen veldig godt fra alle vinkler, så det var veldig kjekt med første babyen. Fint med andre også. I tillegg tok den jordmoren mål av meg og en blodprøve 1 gang før jeg ble gravid, 1 gang eller to underveis og 1 gang etter jeg hadde født.Herlighet så mange ultralyder! Hurra for deltakelse i forskning Men hvordan holdt du ut så lenge hver gang? Det ble ikke ufattelig kjedelig med alle mål som skulle gjennomgås?
Du tok NiPT i utlandet da eller?Var på privat ul i uke 11+noe og jordmor sa hun var 90% sikker på jente. Viste seg å være jente da vi fikk svar på NIPT uka etter
Jepp, i Strømstad!Du tok NiPT i utlandet da eller?
Kostet det mye? Vurderer!Jepp, i Strømstad!
Betalte 5800 for nipt express med ultralydKostet det mye? Vurderer!
På babyscreen i strømstadBetalte 5800 for nipt express med ultralyd