Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var på UL i uke 12+1, og fikk beskjed om at de ikke hadde lov å oppgi kjønn fordi man fortsatt kan ta abort.Skal på TUL i uke 13+3, så man kan få vite det fra u 12, lurer litt på hva sansynligheten for det er blir like glad uansett hva det er, men er sååå nyskjerrig
Er henvist til et privat sted men må ikke betaleVar på UL i uke 12+1, og fikk beskjed om at de ikke hadde lov å oppgi kjønn fordi man fortsatt kan ta abort.
Tar du privat er det noen som sier kjønn da
Ja, leste på nett at det kunne ses fra uke 12 og stor sjanse fra uke 13. Men da skjønner jeg at det kommer nok veldig an på hvem som skal ta UL og og litt posisjon til babyen i magen 3,5 uke igjen nå, spent!!Fikk vite det på OUL første gangen, tror jeg var 18+4 uker på vei. Var på TUL i uke 12 i det samme svangerskapet der dama sa det var alt for tidlig til å se kjønn. Med nr 2 gikk jeg tilbake til samme dame og datt nesten av benken da hun sa at kjønnet var klart og tydelig. Så da fikk vi vite det i uke 12/13 andre gangen og det stemte