Når fikk du time til TUL 11+0 til 13+6?

AnnePanne96

Glad i forumet
Oktoberfest 2024 ❤️
Ser flere begynner å bikke 8+0, og det nærmer seg ordinær tidlig ultralyd. Og ser flere har vært på tidlig ultralyd for å se at det er liv :Heartred

Selv var jeg på TUL 6+5, og da søkte gynekologen fødeplass og sendte henvisning til OTUL. Sendt 14.02 og vurdert 18.02. Time blir tildelt snart, står det.

Så ja: Når fikk du time til TUL 11+0 til 13+6? :happy:
 
Jeg skal ikke til jordmor før 9+4, burde jeg be fastlegen sende henvisning nå? Jeg er 37 år og skal ta NIPT.
 
Jeg skal ikke til jordmor før 9+4, burde jeg be fastlegen sende henvisning nå? Jeg er 37 år og skal ta NIPT.
I forrige svangerskap fikk jeg beskjed om at det var tidsnok å sende inn henvisning rundt uke 9. Men er du i tvil ville jeg ringt og spurt :happy:
 
Jeg skal ikke til jordmor før 9+4, burde jeg be fastlegen sende henvisning nå? Jeg er 37 år og skal ta NIPT.
Fastlegen min vil ikke sende før i uke 8, så uke 9 bør nok gå fint! NIPT kan ikke tas før 10+0 uansett :happy:
Jeg blir henvist til Ahus når jeg skal til fastlege 5. mars!
 
Fastlegen min vil ikke sende før i uke 8, så uke 9 bør nok gå fint! NIPT kan ikke tas før 10+0 uansett :happy:
Jeg blir henvist til Ahus når jeg skal til fastlege 5. mars!
Ringte til jordmor i går, de regner termin fra mens og ikke fra EL, så da blir det time 10+1 i følge dem. Hun sa det kunne gå fint å rekke det, men sendte henvisningen i går likevel :)
 
Her var de faktisk veldig spesifikke på at jeg måtte komme mellom 12+4 og 13+4, for å få best mulig bilde. Tok meg i å bli litt frustrert, da jeg hadde «planlagt» uke 11 i mitt utålmodige planleggingshode :hilarious: Gleder meg maks! Var på ultralyd 6+3, og er spent på om jeg klarer holde meg helt til uke 12 :smiley-ashamed004
 
Har fått når jeg er 13+2 :happy: 18. april
 
Fikk 2.april (13+4), men er bortreist påsken så må flytte den :laughing002
 
Har ikke fått henvisning til noe enda, skal til fastlege når jeg er i uke 11, så da blir vel TUL fortløpende etter timen vil jeg tro. Samme med nipt test.
Ellers tok jeg privat ul når jeg var 7+0, kun for vi ville se at det var liv da det er første graviditet for oss:)
 
Fastlegen når jeg er 9+0, fått første time til jordmor når jeg er 13+3, time til OTUL når jeg er 13+6 (som er 7!!! uker til :hungover:) og time til OUL når jeg er 19+4.
 
Back
Topp