Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Mine sypnomer foreløpig :
Ømme pupper ( spesielt om natten), sultenkvalm føleste, tisse oftere, fiser ofte, følsom for lukter av og til og ellers mistet smaksansen.. Tror d e sånn sypnomer skal være for min del.. og er 5+5 idag.
Hadde veldig mistanke om at jeg var gravid 2-3 dager før jeg testet positiv Da kjente jeg stikninger/smerter i lysken og nederst i magen, tisset hele tiden og var svimmel og trøtt. Har pleid å få ømme bryster i uke 6/7, så det kommer nok det også!
Jeg hadde egentlig bare vanlig mensenvondt.. Ømme pupper og mensmurringer i magen. men så fort jeg kom i uke 4 ble jeg kvalm, brakk meg mye og fikk ekkel smak i munnen. og en luktesans ut av en annen verden. nå er jeg straks 7 uker (i mårra, hurra) og kvalmen er verre nå.. pluss at jeg har mye hodepine.. Måtte første trimester gå fort..
Jeg merket en uke før jeg skulle ha mensen at brystene ble ømme, men trodde da at det bare var slik det brukte og være før mensen. Men når Mensen uteble testet jeg jo å da var testen positiv nesten før jeg hadde fått tissa på den. Nå er jeg småkvalm, veeeldig trøtt og har litt hodeverk. Om alt går fint denne gangen så kommer det til en liten skapming 12. januar
Jeg har kun kjent litt murringer/strekking nederst i magen og hatt endel luft/treg mage og oppblåst. Dette fra rett før ikm til i går. I går (4 uker og 6 dager) ble plutselig den ene puppen VELDIG øm og det stikker inni den!!! Dette har fortsatt i dag, den andre er fremdeles bare bittelitt øm på brystvorta lissom