Når fikk DU positiv test?

Når testet du positivt?

  • 8-10 dpo (dager etter eggløsning)

    Votes: 69 43,7%
  • 11-14 dpo

    Votes: 64 40,5%
  • 15-19 dpo

    Votes: 21 13,3%
  • 20+ dpo

    Votes: 4 2,5%

  • Antall som har svart
    158
Ca 4 dager før ikm fikk jeg svak strek :)
 
4+0. Men da hadde jeg allerede spydd i mange dager, så jeg visste det. Jeg måtte bare vente på at helligdagene var over og apoteket åpnet [emoji87]
 
Ikke før ikm. Tok mange «tidlig-tester», men alle var negative før denne dagen..
 
Brukte letrozol. En uke forsinket og fikk positiv med digi igår[emoji847]. Er ca. 5/6 uker nå. Håper jeg får det til denne gangen. Er litt bekymret.
 
Har du testet før dette?:D Gratulerer så mye!!

Tusen takk[emoji4].
Jeg har testet nesten hver mnd og fikk negativ etter spontant abort(20.05.17). Denne gangen trodde jeg ikke at jeg ville få positiv så jeg tok ikke testen før igår. Denne gangen brukte jeg digitalt eggløsningstest også. Jeg fikk positiv el 8. April[emoji4]. Letrozol/femar hjalp andre runden[emoji847].

Ble gravid etter et år og det er første barnet vårt[emoji173]️. Håper det går bra denne gangen.
 
Tusen takk[emoji4].
Jeg har testet nesten hver mnd og fikk negativ etter spontant abort(20.05.17). Denne gangen trodde jeg ikke at jeg ville få positiv så jeg tok ikke testen før igår. Denne gangen brukte jeg digitalt eggløsningstest også. Jeg fikk positiv el 8. April[emoji4]. Letrozol/femar hjalp andre runden[emoji847].

Ble gravid etter et år og det er første barnet vårt[emoji173]️. Håper det går bra denne gangen.
Så godt å høre!! Du hadde eggløsning for ca 4 uker siden? Da er du vel 2 uker over tiden da? Da mens egentlig skal komme 2 uker etter eggløsning’ jeg krysser alt jeg har for at det skal gå bra denne gangen!! :dummy1:
 
23.januar [emoji173]️ testet tre dager før og da var den blenda hvit, den 23 var det 2-3 på digital [emoji33]
 
dytter på denne, tror det er mange som er nysgjerrig på akkurat dette :blob5:blob6:blob10:blob9
 
Back
Topp