Når fikk DU positiv test og hvilke symptomer hadde du??

Marihøna

Prøver på nr 2 siden nov/15
Assistert-jentene
Lenge siden vi har hatt en slik tråd:)

Overskriften sier seg selv;) Teller ikke med de kjemiske. Legg gjerne til om testen var negativ dagen før

Hos meg:

1. Neg test 9dpo, pos strimmel 10dpo. INGEN symptomer (så levende foster 7+5)

2. Neg test 10dpo, pos strimmel 11dpo. Kun rygg/bekkensmerter (så levende foster 8+5)
 
Negativ 9 DPO, positiv ultrasvak strimmel 10 DPO (kveld). Symptomene kom som en storm fra 11 DPO med utmattethet, ømme pupper, såre nipler og avsmak på div mat. Jenta har det fint i magen, 16+1 nå :)
 
Negativ 10 DPO morgen, ultrasupersvak positiv 10 DPO kveld (trodde den var negativ helt til 11 DPO, men etter å ha fått positiv test senere synes jeg kanskje jeg kunne se noe på denne også), svaaaakt positiv 11 DPO. Hadde egentlig svake strimler hele veien, ble ikke skikkelig positive før 17-19 DPO. Selv om HCG var flere tusen!
Symptomene synes jeg det er helt umulig å skille, fikk de samme symptomene av lutinus da forsøket var negativt (trøtt, ømme pupper osv) som da det var positivt. Men jeg brakk meg skikkelig av bæsjebleie 13 DPO, og det skjedde bare den gangen jeg hadde positiv test.
 
1 barn: positiv test 12 DPO.
2 barn: positiv test 12 DPO (negativ 10DPO)
3 barn: positiv 13DPO (negativ 10DPO).

Har ikke testet hver dag så vet ikke hvor tidlig testen kunne blitt positiv. Alle mine positive har vært klare og tydelige uten rom for tolkning.

Stort sett samme symptomer ved vellykkede og negative forsøk, men i graviditet 2 og 3 hadde jeg stikninger i magen rundt 7-8 DPO, noe jeg ikke har merket i de mislykkede forsøkene.
 
Positiv test rugedag 13 (10 dpo). Litt kvalm dagen før test, og smerter i korsryggen.
 
Rugedag 10 og 11. (Ikke testet før)
Veldig oppblåst fra dag 9 og mye sulten da jeg ventet tvillinger...
Liten håpefullfeeling ellers de andre gangene..ingen symptomer ellers .
 
Positiv 9 dpo etter innsett av blasto begge gangene, SA 3+4 første gangen og Leah andre gangen :)
 
Pos test 11 dager p.o 6 dager etter innsett. Hadde skjønt at jeg var gravid i noen dager da jeg var så sykt tørst. Så for meg er tørst det første symptomet!
 
Back
Topp